Hoofdmenu

Leuke flirt gezien onderweg?
Plaats dan nu een gratis én anonieme oproep!
Slider

Via Treinflirt.nl plaats je gratis je oproep

Gratis
Anoniem
Gemakkelijk te gebruiken

advertentie

Inline ad 1
Oogcontact in de trein van station Leiden Centraal naar station Rotterdam Centraal
We verloren elkaar uit het oog in station Rotterdam Centraal
Deze flirt vond plaats op 23 Juni 2017
Hee! Je stapte in bij Leiden centraal in het bovenste gedeelte. Je ging voor mij zitten bij de eerste 3 stoelen net als je de trap opkomt. Ik zat er al vanaf Schiphol. Ik had een wit shirt aan met een plaatje van een zonsondergang. Jij had een zwarte broek aan en je tas op je schoot. En je had blond haar. We keken af en toe naar elkaar maar dit was korter dan een tel.

Wie weet zien wij elkaar nog een keer, en kunnen we elkaar langer dan een tel in ogen kijken :)

Oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Winterswijk
We verloren elkaar uit het oog in station Doetinchem De Huet
Deze flirt vond plaats op 20 Juni 2017
Ik zag je op Utrecht centraal, je was er met een andere man, ik met een andere (oudere) vrouw. We hadden meteen al oogcontact. We gingen met de trein van 20.54 uur richting Arnhem. Ik zat schuin tegenover je en kon mn ogen niet goed van je afhouden.
Jij ook niet van mij. Tot mijn verbazing stapten we uit in Arnhem en Namen dezelfde trein naar Winterswijk. In deze trein konden we elkaar niet zien zitten, maar bij het uitstappen (jij bij de huet in Doetinchem ) zochten jouw ogen mij op. We zwaaiden naar elkaar.
Ook toen je buiten was hadden we oogcontact. Ik zou graag met je in contact komen en hoop je via deze weg te vinden, je hebt iets in me losgemaakt.

Oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Amsterdam Centraal
We verloren elkaar uit het oog in station Amsterdam Centraal
Deze flirt vond plaats op 22 Juni 2017
Hoi, ik zat tegenover je in de trein. Je hebt hebt mooi bruin haar en je droeg een rode trainingsbroek met een zwart erboven. Ik droeg een wit overhemd en heb blond haar. Ik ben zo stom geweest je niet om je nummer te vragen. Wie weet zie je dit en herken je het! Daan

Oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Weesp
We verloren elkaar uit het oog in station Hilversum
Deze flirt vond plaats op 18 Juni 2017
Hallo leuke dame, op zondag 18 juni kwamen we elkaar tegen op Utrecht Centraal. Het was een mooie zonnige dag. Bij de bankjes kruisten onze blikken elkaar een paar keer. Toen ik eindelijk wat moed bij elkaar geraapt had om je aan te spreken kwam je vriendin, met wie je vervolgens samen instapte in de sprinter naar Hilversum. Vanaf dat moment kon ik alleen jouw mooie bruinen haren zien. Ik was bang dat we elkaar uit het oog zouden verliezen maar we stapten beide uit in Hilversum waar we geleidelijk het pleintje op liepen. Ik ging zitten op het plateau, wachtend op mijn beste vriend die uiteindelijk aan de andere kant stond. Je bleef daar nog even praten bij de auto. Je zag er lekker vlot uit en droeg rode shorts met een wit shirtje. Je ziet er heel mooi uit en je lach raakte me. Ik kan je niet uit mijn hoofd zetten en ik zou je graag nog eens willen ontmoeten.

Oogcontact in de trein van station Hilversum Noord naar station Utrecht Overvecht
We verloren elkaar uit het oog in station Utrecht Overvecht
Deze flirt vond plaats op 21 Juni 2017
Het gaat om een donker blonde jongen rond de 24? Ik stap in in hilversum mediapark en hij zit er dan al. Als ik de trein instap hebben we lang oogcontact. Heb hem 4 keer gezien in de trein richting Utrecht en hij stapt uit in Overvecht.

Oogcontact in de trein van station Schiphol naar station Rotterdam Blaak
We verloren elkaar uit het oog in station Leiden Centraal
Deze flirt vond plaats op 22 Juni 2017
Hoi Sanne, nadat we met zijn drieën gestrand waren op Schiphol (blikseminslag) zijn we door jouw heldere geest met de bus naar Haarlem gegaan en daar op de trein gestapt richting Dordrecht. We hebben de hele tijd heel gezellig zitten kletsen (zelfs in de stilte coupé (sorry medereizigers ;) )
Jij ging er bij Leiden CS uit en hoopte dat je jouw fiets nog voor 1900 uur uit de stalling kon halen.
Bij het wegrijden baalde ik al dat we geen contact gegevens hebben uitgewisseld.

Oogcontact in de trein van station Rotterdam Blaak naar station Dordrecht
We verloren elkaar uit het oog in station Dordrecht
Deze flirt vond plaats op 22 Juni 2017
We hebben elkaar al vaker gezien, maar ik durfde niks te zeggen. Ook weleens in de metro.
We stapten samen uit in dodrecht en er was een bliksem inslag toen we in Zwijndrecht stil stonden. Bij het uit stappen twijfelden we, maar gingen ieder ons eigen weg. Je had een zwarte rok en zwart shirt aan. Maar wil graag weten wie je bent :).

Oogcontact in de trein van station Amsterdam Zuid naar station Kies-station
Deze flirt vond plaats op 21 Juni 2017
Ik hoop dat je net zo gek als ik ben op hierop te gaan zoeken haha!
Maar toch wel jammer dat ik je vanavond niet even heb aangesproken..

Het was niet in de trein maar in bij de bushalte waar ik je tegen kwam (Amsterdam Zuid). We stapte allebei in dezelfde bus, 65 richting KNSM eiland rond 20:40. Volgensmij stapte je uit bij de Waalstraat. Beeld dat me is bij gebleven: je vrolijke gezicht en blonde krullen :)

Oogcontact in de trein van station Arnhem naar station Winterswijk
We verloren elkaar uit het oog in station Doetinchem De Huet
Deze flirt vond plaats op 21 Juni 2017
Ik zie je nog zo zitten, met die prachtige blauwe ogen, Half lange blonde haren tot aan je schouders... je droeg een wit shirt met een kleurrijk kort broekje. Ik; kort blond haar, wit shirt met een zwart/grijze jas. je kwam tegenover me zitten met je rol koffer in de trein van Arnhem richting Winterswijk rond klokslag 13;30, ik keek je even lachend aan en maakten daarna nog wat oogcontact tot je uitstapte in Doetinchem de Huet, ik heb spijt dat ik niets tegen je heb gezegd...

Misschien dat deze website wonderen kan verrichten, of dat ik je ooit nog eens tegen kom...

Oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Kies-station
Deze flirt vond plaats op 20 Juni 2017
Eigenlijk was het niet in de trein, maar in de bus van de Uithof (padualaan) (ca. 16.15 uur) naar Utrecht Centraal.

Ze keek me al vanaf de Uithof aan en in bus 12 was zo nu en dan nieuw oogcontact. Op Utrecht Centraal keek ze me voor het laatst aan bij het oplopen van de trap terwijl ze me inhaalde. Ik had op dat moment haar moeten aanspreken, maar een moment later zag ze een vriendin/bekende en praatte ze met haar bij de NS-automaten, direct boven de trap waardoor ik de stap niet zette. Terwijl ik wachtte op mijn trein heb ik nog naar haar uitgekeken in de hoop dat ze nog langs zou komen.

Ze had een lange maar luchtige broek aan en een bruin of groen t-shirt. Ze ziet er goed uit en heeft bruin haar. Ik had een donker blauwe korte broek en een grijs basic t-shirt aan. Ik heb ongeveer even lang en heb middellang (1-5 cm) bruin/donkerblond haar.

Ik hoop haar nog eens tegen te komen voor de zomer en/of dat deze site wonderen kan doen :).

Deze flirt vond plaats op 20 Juni 2017
Hoi Jongedame, ik zag je zoekende op het perron 5-7 in Utrecht naar de juiste trein, rond 1725 uur. Fietsend zagen we elkaar ook al in Utrecht richting het station, je reed pardoes tegen iemand aan op het drukste kruispunt bij de fietsenstalling. Je zag er mooi uit en je was echt knap, vooral je ogen. Ik stond klaar met een kaartje in mn hand om die aan je te geven, mn hart bonsde in mijn keel, maar helaas was je toen al ingestapt in de trein op perron 5. Volgende x zal ik de ongemakkelijkheid van alle toekijkende wachtende op het perron negeren en op je af stappen. Wie weet, zie ik je ooit weer.

Oogcontact in de trein van station Amsterdam Amstel naar station Nijmegen
Deze flirt vond plaats op 13 Juni 2017
We stapten allebei in op Amstel (16:03 u) en uit op Utrecht CS. In de trein hadden we oogcontact. Op Utrecht CS sprak ik je aan en complimenteerde je met je prachtige uiterlijk. Keertje wat drinken? :-)

(jij: klein, corporate chique, mooie bruine ogen, hoge hakken | ik: lange man, blauw overhemd, kort haar met grijze rugtas.)

Oogcontact in de trein van station Zwolle naar station Groningen
We verloren elkaar uit het oog in station Hoogeveen
Deze flirt vond plaats op 19 Juni 2017
Wie weet:

Na allebei een flinke vertraging op te hebben gelopen kwam ik je tegen in de trein van Zwolle naar Groningen. Na wat stiekem gelachen te hebben om een luidruchtige Duitse vrouw, bood je me een lolly aan en hebben we een leuk gesprek gehad.

Ik heb gedurfd te vragen naar je naam, Melanie Koops, in de hoop dat ik je zo op Facebook op kon sporen. Dit is helaas niet gelukt, vandaar deze oproep. Ik hoop dat je ooit nog een keer je eigen naam in Google intypt en hier terecht komt!

Oogcontact in de trein van station Leiden Centraal naar station Alkmaar
We verloren elkaar uit het oog in station Driehuis
Deze flirt vond plaats op 19 Juni 2017
Bizar de dag dat ik het vorige oproepje via de mail activeerde kwam ik je zomaar tegen bij het station Leiden! Je werkt dus net als ik ook in Leiden!. En sindsdien zie ik je regelmatig op het station Leiden en Haarlem.. en stappen we ook weer allebei op de trein richting Alkmaar. Vorige week, in je korte broek pakte je een andere trein in Haarlem. Ook nu keken we naar elkaar vanaf andere perrons....
En ik durf je niet aan te spreken😳 Jij blijkbaar mij ook niet..
De volgende keer doe ik het wel😄
Eigenlijk hoop ik dat jij naar mij toekomt.. Ik loop altijd wel jouw richting op , op het perron in Haarlem...Of dat je deze berichten leest, zou ook top zijn.
Pffff

Oogcontact in de trein van station Breda naar station Schiphol
We verloren elkaar uit het oog in station Schiphol
Deze flirt vond plaats op 16 Juni 2017
Hallo leuke dame, op vrijdag 16 juni zagen wij elkaar op perron 7 in Breda zo rond de klok van halfzeven. Op het perron kruisten onze blikken elkaar. Wij stapte op de Intercity Direct van 18:44 uur en liepen elkaar tegemoet in het gangpad van de treincoupe, daar hadden we kort oogcontact. Jij nam plaats bij een dubbele bank en ik besloot twee plaatsen achter jou plaats te nemen. Vanaf dat moment kon ik alleen nog je mooie donkere krullende haar zien. Bij jou zijn nog een vader en zijn dochter komen zitten. De rit naar Schiphol duurde ongeveer 58 minuten. Bij het verlaten van de trein op station Schiphol hebben wij elkaar verschillende keren kort aangekeken. Jij glimlachte op een manier die mij raakte. Ik heb spijt dat ik je niet heb aangesproken. Graag zou ik je nog eens willen ontmoeten.

We verloren elkaar uit het oog in station Den Haag Laan V NOI
Deze flirt vond plaats op 17 Juni 2017
Blond vrouw kort haar. Stapte in bij leiden centraal na een overstap.

Uitgestapt bij station laan van oost indie.

Kort Blond haar, zwarte rok, spijker overhemd.

Oogcontact gehad. Te weinig tijd gehad om te contacten.

Oogcontact in de trein van station Gouda naar station Amersfoort
Deze flirt vond plaats op 14 Juni 2017
Op woensdagmiddag 14 juni kwam je best luidruchtig de coupé binnen. Een leuke man met een krant (Trouw). Je ging schuin tegenover me zitten, gangpad ertussen, en keek me veelvuldig aan. Ik snapte je blik niet goed en keek zo neutraal mogelijk terug. In Amersfoort stapte ik uit en op het perron was je ineens achter me. 'Je bent een mooie vrouw' zei je en we hadden een kort, verlegen gesprekje en toen was je weer weg. Laten we koffie drinken in de zon.

Oogcontact in de trein van station Rotterdam Centraal naar station Hoogeveen
Deze flirt vond plaats op 15 Juni 2017
Hallo,
Ik ben op
Zoek naar de vrouw (moslima) die mij een blikje cola gaf. Erg bijzonder gevoel
aan over gehouden. (Moslima)

Oogcontact in de trein van station Amsterdam Centraal naar station Amsterdam Sloterdijk
We verloren elkaar uit het oog in station Amsterdam Sloterdijk
Deze flirt vond plaats op 13 Juni 2017
Oke ik ben een schijtert, maar ik durfde het gewoon niet. Op dinsdag 13 juni rond 18:00 was het op Station Sloterdijk bij de Julia's, ik ging in de rij staan in haar aanwezigheid viel mij meteen op, echter, daarna kwam je nog in de buurt zitten van waar ik stond , ik keek een aantal keren, maar durfde gewoon niets te zeggen. Omdat ik hoopte de trein nog te halen moest ik snel weg, ik zag je later de trein nemen richting Haarlem (stoptrein), maar ook durfde ik toen niets. Samen een keer en pastaatje eten? :)

Oogcontact in de trein van station Amersfoort naar station Ede-Wageningen
We verloren elkaar uit het oog in station Barneveld Noord
Beste jongeman,
Jij kwam schuin tegenover mij zitten in de trein richting Ede-Wageningen en stapte uit op station Barneveld-Noord
Je had een soort van leger jogginsbroek aan, en droeg een zonnebril, ook had je een mapje bij je van het mbo.
Je zag er leuk uit, wie weet zien wij elkaar nog eens?

Oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Amersfoort
Deze flirt vond plaats op 10 Juni 2017
Hoi leuke dame die mij overtuigde om toch de nachttrein van 02.00 uur naar Amersfoort te nemen.

Jij was net naar Guus Meeuwis gegaan met een vriendin en twee vrienden. Ik kwam van een verplicht diner dat erg gezellig bleek te zijn.
We werden door de NS van het ene naar het andere perron gestuurd. Ik was er klaar mee en ben in een trein gaan zitten die met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet de juist was. Jij kwam binnen en zei me dat ik met je mee moest. Dat deed ik ook.
In de trein naar Amersfoort ben ik in een andere coupe dan de jouwe gaan zitten omdat ik jullie niet wilde storen. Op Amersfoort zijn we nog een stuk gezamenlijk opgelopen tot de auto van je vrienden.

Ik krijg je niet uit mijn hoofd en wil je graag nog een keer ontmoeten! Zo erg zelfs dat ik het op deze manier probeer.

Oogcontact in de trein van station Haarlem naar station Alkmaar
We verloren elkaar uit het oog in station Driehuis
Deze flirt vond plaats op 28 April 2017
Je in maart /april een paar keer gezien op station Haarlem. Jij had je koptelefoon op, ik ook oortjes in. Meerdere keren oogcontact.
De laatste keer intens toen je uitstapte. Je zat elke keer op het balkon.
Ik ben niet op zoek, ik heb een lieve vriend. Het lijkt me gewoon heel leuk om met je praten. Je ziet er zoooo lief uit. En ik zie je niet meer helaas...
De laatste keer had ik een knalgele blouse aan.
Hoop je nog eens te zien op het station of via deze weg iets van je te horen.
Warme groet

Oogcontact in de trein van station Apeldoorn naar station Amersfoort
Deze flirt vond plaats op 12 Juni 2017
You: beautiful but small, great dark hair in some kind of bob-cut with a long darkblue jacket. We were standing in a packed train from Apeldoorn towards Amersfoort. Your a bit older than I am. Me: Red shoes, grey shirt and blue jacket, blond hair and brown eyes. Can we meet?

Oogcontact in de trein van station Rotterdam Centraal naar station Leiden Centraal
We verloren elkaar uit het oog in station Leiden Centraal
Deze flirt vond plaats op 07 Mei 2017
zondag 7 mei 2017
uit nieuwsgierigheid wil ik, vrouw (die dag met lange zwarte jas, en zwarte sjaal), in contact komen met man die mij aankeek alsof hij mij ergens van kende:
ik stapte in op Rotterdam Centraal en liep de trap op naar boven naar bovenste coupe,
en jij man keek me langdurig aan alsof je me ergens van herkende --- ---- ---
op station Leiden Centraal aangekomen, liep ik weer naar beneden,
en jij, man, keek me weer aan alsof je me ergens van herkende
jammer genoeg heb ik toen niets gevraagd, en ook wist ik niet of de vrouwen die achter je stonden bij je hoorden,
maar uit nieuwsgierigheid wil ik een reactie van de betreffende man die op 7 mei tussen 20.00 en 21.15 op Leiden Centraal uitstapte

Oogcontact in de trein van station Amsterdam Centraal naar station Roosendaal
We verloren elkaar uit het oog in station Breda
Deze flirt vond plaats op 10 Juni 2017
Hoi leuke jongeman, wij troffen elkaar op het perron in Den Bosch rond 09:00 uur. Jij keek mij aan op een manier die mij raakte. Ik keek terug. Vervolgens liep jij achter mij aan de trein in. Jij koos ervoor om ongeveer twee bankjes achter mij te gaan zitten. Op dit moment zag je alleen mijn rug en haren. Jouw aanwezigheid dichtbij achter mij bleef zo voelbaar, waardoor ik besloot om op het bankje tegenover mijn bankje en de tafel te gaan zitten. Hierdoor kon ik je nog eens goed bekijken. De rit duurde ongeveer 30 minuten, waarin we elkaar meerdere keren hebben aangekeken. Om en om... Toch zeiden we niets. Je had mooie grote handen die je liet rusten op een grote tas bij het raam. Bij het verlaten van de trein op station Breda gaf ik je mijn oprechte glimlach en zijn onze wegen gescheiden.

Ik heb spijt dat ik je niet gewoon heb aangesproken in de trein. De vibe tussen ons was spot on. Zou je graag eens willen ontmoeten en hoop je hier te vinden.

Oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Groningen
We verloren elkaar uit het oog in station Hoogeveen
Deze flirt vond plaats op 10 Juni 2017
Goedemorgen jongen die naar Groningen gaat!
Zojuist zaten we op het zelfde bankje op Utrecht centraal om de trein te pakken richting Groningen. Het is vroeg voor jou want je ging met een diepe zucht zitten.
Jij naar Groningen dit weekend en ik naar Friesland. Je dacht me te herkennen en weet zeker dat ik mensen ken wie jij ook kent, Anke. Helaas niet. je vertelde dat je eens, in Kollum bent geweest.
Friesland is inderdaad mooi zoals je zei met hun eigen taal, laten we daar eens een kopje koffie gaan drinken!;)

Groetjes, Mar

Oogcontact in de trein van station Rotterdam Centraal naar station Amersfoort
Deze flirt vond plaats op 09 Juni 2017
Dag jongedame! We zaten schuin tegenover elkaar (met een paar banken er tussen). Je viel me op door je bijzondere ogen. Veel contact hadden we niet. Jij stapte uit in Amersfoort om 15:02. Ik ook. Ik moest daar overstappen. Jij liep naar boven. Ik volgde op vrij grote afstand. Ik wilde je niet achterna lopen.
Toen je opstond zag ik dat je een bijzonder elegante verschijning bent. Bij het verlaten van de trein hadden we even een mooi contact. Jij keek me aan, ik glimlachte en jij ook. Het voelde bijzonder. Op de trap naar boven keek jij nog eenmaal om, ik twijfelde even en zwaaide toen. Ik weet niet of je dat nog hebt gezien.

Ik ben al wat ouder, had iets dat op een baard lijkt, en droeg een trui met v-hals. Ik zou het bijzonder vinden je nog eens te ontmoeten. Misschien dat je reageert...

Oogcontact in de trein van station Rotterdam Centraal naar station Utrecht Centraal
We verloren elkaar uit het oog in station Gouda
Deze flirt vond plaats op 07 Juni 2017
Opzoek naar de jongen waarmee ik oprecht een goed gesprek mee heb gehad in de trein over onze opleidingen en mijn gekloot met mijn zelfgemaakte voetenbankje, jij deed iets met muziek en liet met je grote koptelefoon mij je muziek horen wat oprecht echt goed de 17 minuten gingen zo voorbij. ik stapte uit in Gouda terwijl jij bleef zitten tot Utrecht uit haast nog gezegd 'dankjewel voor deze leuke treinreis' zo stom om niet je naam gevraagd te hebben .

Ben trouwens zonder klem te zitten door de poortjes gegaan met mijn voetenbankje :P

Oogcontact in de trein van station Schiphol naar station Arnhem
Deze flirt vond plaats op 06 Juni 2017
Wie was de leukerd met rugzak die op Schiphol centraal in de trein stapte naar Utrecht centraal. Dit kleine vrouwtje zat net een bankje verder en je hield mij in de gaten . Te nieuwsgierig ben ik . Je viel mij buiten al op

Oogcontact in de trein van station Den Haag Centraal naar station Utrecht Centraal
Deze flirt vond plaats op 02 Juni 2017
omstreeks 20.45 uur spoor 4 vanuit den haag. Jij negroïde jonge vrouw , Afrikaanse achtergrond (Ghana ? Sierra Leone ?)half lang krullend haar, circa 28 jaar ? 1.80 meter lang, grote scheur in re knie van de spijkerbroek, sportschoenen, groene blouse, Lekker geshopt in Den Haag. Grote zwarte tas vol met aankopen. je had een binnenpretje waar ik nog naar vroeg en aangekomen op Utrecht Centraal wenste je me vanuit de hal nog een heel fijne avond. Ik moest naar spoor 1, jij ging juist de kant van de Croeselaan op, dus naar hogere spoornumers.

Oogcontact in de trein van station Zwolle naar station Oss
We verloren elkaar uit het oog in station Deventer
Deze flirt vond plaats op 25 Mei 2017
hallo dame.

25 mei kwam ik terug uit stockholm (ajax- man u) en pakte ik omdat het schema niet goed liep. de trein bij Groningen naar Zwolle en daarna rennen voor de trein van Zwolle naar roosendaal. Jij stapte ook in deze trein en begon tegen me te praten over waar je naartoe ging.. daarna hebben we nog n paar keer naar elkaar gekeken zonder echt iets te zeggen. maar toen we bij station deventer waren ging je er helaas uit. Daarna heb ik mezelf voor me kop geslagen dat ik je nummer niet heb gevraagd.. je had naar mijn weten een roze shirt aan met daarop de tekst "superdry". ik had een groen shirt aan met witte bolletjes en een blauwe tas bij me.

Ik zou je graag willen leren kennen..

Oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Gouda
We verloren elkaar uit het oog in station Gouda
Deze flirt vond plaats op 27 Mei 2017
Leuke gozer op station Gouda:
Toen ik station Gouda verliet en over wilde steken, riep mijn collega al naar me. Ik riep terug, maar jij stond tussen haar en mij in en begon breed te grijnzen.
Jij had een bril en blond haar dat (zonder?) gel opzij zat. Ik had een lichtblauwe korte broek en een streepjes t-shirt aan, daaronder zwarte nikes en een blauw/grijze eastpak.
Toen ik je gedag had gezegd (hoorde je dat?) draaide je nog twee keer je hoofd om, ik deed dat ook. Achteraf had ik je aan moeten spreken.

Oogcontact in de trein van station Dordrecht naar station Den Haag HS
We verloren elkaar uit het oog in station Roosendaal
Deze flirt vond plaats op 03 Juni 2017
Jij zat schuin voor mij, toch keken wij elkaar vaker aan. Je las een dik boek en ik ook, maar ik kon mijn aandacht er niet goed bij houden.. en jij?
Helaas je stapte uit, in Roosendaal, om 20.11. Op het perron keek je de trein nog na.. of verbeeld ik mij dat?
Ik zou je graag nog een keer ontmoeten!
Het was de trein van Brussel naar Amsterdam en je stapte voor Roosendaal in

Oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Eindhoven
Deze flirt vond plaats op 02 Juni 2017
Hallo leuke zakenman,
Wij kwamen elkaar afgelopen vrijdag tegen op station Den Bosch. Jij vertelde je buitenlandse collega over de stad Den Bosch en we raakten in gesprek over Den Bosch en mijn hometown. Hoe dom kun je zijn als je vervolgens geen antwoord hebt op de vraag wanneer we het leukste restaurantje van mijn stad gaan uitproberen. Normaal ben ik toch best assertief 😉. Wie weet tref ik je hier en kan ik die vraag alsnog beantwoorden....
Zonnige groetjes

Oogcontact in de trein van station Den Haag Centraal naar station Amsterdam Centraal
We verloren elkaar uit het oog in station Amsterdam Centraal
Deze flirt vond plaats op 25 Mei 2017
Droom vrouw

Vaak ben je aan het dromen over een vrouw van je dromen. Het blijkt doorgaans een utopie te zijn. Gelukkig zijn de wonderen de wereld niet uit. Op donderdag 25 mei rond 20:00 vertrok een trein vanaf Den Haag centraal naar Amsterdam centraal. Waar een mooie vrouw met krullend haar en een belletje in haar neus voor mij kwam staan. Een super sportief uiterlijk waar onder haar rokje haar mooie benen ( wederom sportief) tevoorschijn kwamen. Veel had ik niet tegen haar gezegd. Ik was overrompeld van haar schoonheid. Graag zou ik nog wat tegen haar willen zeggen. Wie kan mij helpen?

Groetjes Dave

Inline ad 1

Je hebt de 50 laatste oproepen bekeken op Treinflirt.nl.