Leuke flirt gezien onderweg?
Plaats dan nu een gratis én anonieme oproep!
Slider

Via Treinflirt.nl plaats je gratis je oproep

Gratis
Anoniem
Gemakkelijk te gebruiken

18 Juni 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Breda naar station Etten-Leur
Op station Kies-station verloren we elkaar uit het oog
Je vroeg me welk boek ik las, je vertelde me dat je wel toe was aan iets anders dan de biografieën die je aan het lezen was. Het gesprek ging over ‘ergens bij horen, maar er niet bij horen’ (gebaseerd op m’n boek) je begreep wat ik bedoelde . Naar mijn idee was het gesprek nog niet helemaal afgelopen toen ik er achter kwam Darick eruit moest in Etten-Leur om de bus naar mijn voetbaltraining te pakken. Zin om verder te discussiëren of we er wel of niet bij horen?

17 Juni 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Hilversum
Op station Hilversum verloren we elkaar uit het oog
Lange slanke man met lang wit haar. Toen je uitstapte konden we onze ogen niet van elkaar afhouden. Kort maar heftig, met een glimlach die door het masker alleen maar in de lach rimpeltjes te zien was. Ik had een lichtblauwe spijkerjurk aan. Kort wit(tig) haar. Verder een bruine kop alsof ik op vakantie ben geweest, hetgeen natuurlijk niet het geval is.
Ik ben erg benieuwd naar je. Ik hoop dat je in Utrecht woont en dat we elkaar kunnen ontmoeten.

21 Mei 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Schiedam Centrum naar station Kies-station
Op station Kies-station verloren we elkaar uit het oog
De kans dat de betreffende persoon dit leest is natuurlijk nihil, maar toch het proberen waard! Weet niet of de datum klopt maar het was zoiezo een donderdag ergens in de afgelopen 2 maanden. Ik had een donkere jas & broek aan en een bordeauxrode muts op.
Bij tramhalte Schiedam centrum zat je naast je vriendin. Ik zat eerst een beetje rond te lopen en te dagdromen tot ik je zag zitten. Je keek mij vrijwel direct aan en daarna nog een paar keer, ik had het idee dat je me allang gezien had. Daarna was het bijna zo’n cliché filmmoment? Toen ik tegenover je stond keken we elkaar aan, begonnen allebei te lachen, jij stond op en begon naar me te zwaaien. Net toen ik besloot om op je af te stappen kwam de tram en moest je weg. Ik keek je nog na maar je zat met je rug naar mij toe, je vriendin en ik keken elkaar nog lachend aan terwijl de tram wegreed.
Damn, kans gemist... maar ik kon het niet zomaar vergeten, misschien lees je dit ooit en kunnen we alsnog ontmoeten.

15 Juni 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Roosendaal naar station Delft
Op station Delft verloren we elkaar uit het oog
Hey,
Je stapte een paar stations na mij in en ging toen schuin tegenover mij zitten aan de andere kant van het gangpad. In Delft stapte je vlak achter mij uit. Ik had je een briefje willen geven met mijn insta erop, maar ik durfde niet en het was nog al ongemakkelijk met mijn moeder erbij. Dus ik hoop heel erg dat je dit lees!
Jij was die jongen met bruin haar, een zwart/blauwe koptelefoon op, zwart shirt, donkerblauwe spijkerbroek. Ik was t meisje met rode haren, blauw shirt en blauw sportbroekje met oortjes in. Ik keek de hele tijd naar je, en ik dacht dat je ook terug keek. Ik zou je graag beter leren kennen! Dus als je die jongen bent en je hebt ook interesse, zou je dan alsjeblieft willen reageren?
Groetjes Vere

12 Juni 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Arnhem naar station Arnhem Zuid
Op station Arnhem Velperpoort verloren we elkaar uit het oog
Hey!
Ik kwam je tegen in bus 7 van Arnhem centraal naar rijkerswoers, rond 23:00.
Ik vond het enorm schattig hoe je aan je haren ging zitten toen we elkaar voor het eerst aankeken.
Ik ben de krullenbol met het witte overhemd en de beige schoenen aan, ik stapte uit bij de Mooieweg
Ik hoop je snel te spreken

30 Mei 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Nijmegen
Op station Arnhem verloren we elkaar uit het oog
Hi meisje uit de trein met donkere haren en donker jurkje. Je reisde in een 4-zits, samen met een vriendin en haar hond. Je stapte uit in Arnhem, maar ik was helaas te laat om je aan te spreken of iets aan je mee te geven. Je lach was te leuk om te laten schieten, dus ik hoop dat je dit leest. Tot snel! De jongen uit het tussenstukje met zonnebril en rode koptelefoon.

29 Mei 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Den Bosch naar station Tilburg
Op station Kies-station verloren we elkaar uit het oog
Ik zag je wel in de Sprinter naar #Dordrecht. Jij keek ook de hele tijd. Leuk. Maar wie ben je? 👀 Leuke gast met krullen, grote sporttas, wit @dailypaper shirt... 🔴

15 Mei 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Rotterdam Centraal naar station Leeuwarden
Op station Rotterdam Alexander verloren we elkaar uit het oog
Hey you! Ja jij, dat mooie blonde meisje ≈170cm lang met je tijgerprint flaredpants en je zwarte leren jasje,( van de trein uit Rotterdam naar Leeuwarden 16:35) ik zat tegen over je op het andere perron waar we regelmatig oogcontact hadden, met geluk dat mijn trein niet reed moest ik snel de trein pakken op jouw spoor, ik ging naast je zitten aan de andere kant van het gangpad, al toen de trein vertrok werd je gelijk lastig gevallen door een andere jongen, waardoor ik mijn tijd aan het verliezen was om je aan te spreken, helaas toen die gozer je met rust liet kon er niet meer dan een hey en een knipoog gegeven worden voordat ik moest uitstappen (ik ben die jongen met dat suede zwarte jasje, bruin haar en 187cm lang) als je dit leest damn holla at me

06 Mei 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Leeuwarden naar station Meppel
Op station Akkrum verloren we elkaar uit het oog
Een prachtig meisje met een zwarte broek, zwarte schoenen, blonde haren en een zwart dun shirtje met plantjes erop. We startten beide in Leeuwarden, in een lege praatcoupé. Voor het uitstappen in Akkrum glimlachte ze heel vriendelijk terug. Ik kon mijn ogen niet van je afhouden.

Ik hoop je zo te vinden.

-De jongeheer met puntschoenen en geheel in het grijs

22 April 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Eindhoven naar station Utrecht Centraal
Op station Utrecht Centraal verloren we elkaar uit het oog
Ik stond al op de trein te wachten doen jij in Eindhoven het perron op kwam. Je was met 2 vriendinnen en koffers. We keken elkaar aan en groeten elkaar. Toen de trein aan kwam, ben jij op het balkon blijven staan. In den Bosch zag ik je weer en vroeg of je niet wilde zitten. Je zat op een stang van de deur op het balkon en bedankte vriendelijk. Ik ben verder de trein in gelopen. In Utrecht zag ik je voor de derde keer. Je kwam de trein uit en stond iets achter mij op de roltrap, samen met je 2 vriendinnen. Daarna ben je naar de sporen 1 tot 4 weer naar het perron gegaan. Jij had zwart lang haar en droeg een zwarte jas. Ik hoop je weer te spreken of te zien........

08 Maart 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Arnhem
Op station Ede-Wageningen verloren we elkaar uit het oog
Op woensdag 12 februari zaten we in de trein terug van Utrecht naar Arnhem tussen 17:00 en 19:00 uur. Je stapte volgens mij uit Ede-Wageningen met de jongeman naast je, maar ik kan 't ook fout hebben. Op weg naar de uitgang keek zij nog gauw de andere kant op, maar jullie blikken hadden elkaar al gekruist. Terwijl wij met de klas aan 't ouwehoeren waren, zat zij alleen naast een vreemde met oortjes in. Meerdere malen opkijkend naar -wat bleek achteraf- de jongen achter ons. Het lukte je aardig om indruk te maken want onze vriendin was er stil van. Ze had gigantische blosjes op de wangen en kon haar ogen niet van je afhouden. Ze droeg een roze/oranje sweater en een donker rood leren jackje. Onze lieve vriendin.
Wij verwachten wel zeker dat ze openstaat voor een drankje met jou, indien je hiervoor openstaat en jezelf herkent.

02 April 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Wezep naar station Zwolle
Op station Zwolle verloren we elkaar uit het oog
Hallo dan,
Treinstoring en toch een heel goed gesprek over tinder
en over de opleiding tandheelkunde.
Misschien spreken we elkaar nog. Ik hoop het wel!

01 April 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Amsterdam Centraal naar station Utrecht Centraal
Op station Utrecht Centraal verloren we elkaar uit het oog
Vandaag zaten we in de trein van 10 voor 7 savonds naar Utrecht. Jij feliciteerde me met mijn zwangerschap. We hebben kort gepraat vlak voor we aankwamen in Utrecht.

Ik had dat lange haar, ben dus zwanger en met die zwarte laarzen. Jij vertelde dat je gisteren 55 was geworden en voor jezelf ging koken.

Hopelijk zoek je mij ook, dan kletsen we verder.

23 Maart 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Groningen naar station Hoogeveen
Op station Steenwijk verloren we elkaar uit het oog
Helemaal vergeten je naam te vragen!

Je kwam tegenover me zitten in de trein vanaf Groningen en we starten een gesprek over de persconferentie rondom het corona virus. Je wekte m'n interesse met je helderblauwe ogen, blonde haren en paarse lippenstift. Naast jou zat een meisje dat labarorium wetenschaps studeert. Jij studeert taalwetenschap en vertelde hier met veel passie over. Jij was opweg naar je huis in Steenwijk. Ik zou je graag nog een keer ontmoeten.

12 Maart 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Amersfoort naar station Rotterdam Centraal
Leuke glimlach,

Ik kwam van Zwolle uit een vertraagde trein en moest overstappen in Amersfoort. Trein van 17.55. Veel mensen stapten over en het was erg druk. Ik stond op het balkon aan de ene kant van het toilet. Jij stond aan de andere kant. We keken elkaar regelmatig aan en opeens was er een glimlach van jou naar mij en omgekeerd. Het viel mij op dat je een tas had met opschrift ‘ik weet niet hoe het moet dus ik kan het’. Ik had een groene jas aan en een bruine leren tas. In Utrecht zijn we beide uitgestapt maar heb ik niets meer gezegd omdat ik een aansluitende trein naar den bosch moest halen. Daar heb ik al een hele week spijt van en wil graag je glimlach nog eens zien!!
Groet, Peter

13 Maart 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Barendrecht naar station Rotterdam Centraal
Op station Kies-station verloren we elkaar uit het oog
Vanmorgen 7:21 de trein genomen naar werk.
Op station Barendrecht zag ik je al sta, blond meisje rond de 23.
Leuk gekleed in zwarte leren jas / rokje en panty - kousen met hakjes eronder.
Kon gedurende de treinrit me ogen niet van je afhouden.
Je stapte net als mij uit op Rotterdam centraal waar je met de roltrap naar beneden ging en volgens mij spoor 5-6 weer naar boven ging.
Helaas geen mogijkheid gehad om je aan te spreken.
Hopelijk herken je je in dit bericht en hoor ik je
Groetjes Bas

11 Maart 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Arnhem naar station Winterswijk
Op station Zevenaar verloren we elkaar uit het oog
Hij zat bij de rolstoel zit, ik op de klapstoeltjes. Hij heeft geblondeerd haar, gele trui, jbl koptelefoon en zijn jas hing aan het haakje, waar hij af en toe tegenaan lag. Je lachte zo lief naar me en keek telkens naar mij, waardoor ik wel moest glimlachen

10 Maart 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Almere Centrum naar station Leeuwarden
Op station Lelystad Centrum verloren we elkaar uit het oog
Hi,

Gewoon kort maar krachtig bericht. Ben op zoek naar een getinte meisje die haar haar had geblondeerd. We hadden regelmatig oogcontact. Toen ik de trein verliet keken we elkaar aan lachte je naar mij en ik weer naar jou. Ik weet niet zo goed wat je aan had. Volgens mij een legging. Ik had een parajumper jas, wilde je nummer vragen maar we zaten te ver van elkaar. Wie weet komen we elkaar tegen maar dacht Gooi toch even een oproep voor als je deze ziet.

09 Maart 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Woerden
Op station Kies-station verloren we elkaar uit het oog
plaats dit berichtje omdat ik een beetje spijt heb dat ik je niet heb aangesproken in de trein. die 13. 25 of 14.25 uit Utrecht vertrok.(de trein naar woerden).
ik zat zelf al in de trein en jij kwam het laatste moment nog binnen gerend.
je had een papieren tasje vast (klein vierkant) waar een tekst tegen dierengevechten / experimenten / labtesten op dieren op stond.
en je droeg een bruine schoudertas.
en je had bruine lange laarzen met een klein goud/geel randje aan.
ik zat aan de tegenovergestelde kant van jou op een stoel naast de deur.
je had wel witte muziek oortjes in en we hebben meerdere keren naar elkaar gelachen en elkaar aangekeken heel kort steeds.
door verlegenheid durfde ik je toch niet aan te spreken , maar misschien lees je dit berichtje nog en misschien hoor ik nog wat van je .

05 Maart 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Amsterdam Centraal naar station Amersfoort Vathorst
Op station Weesp verloren we elkaar uit het oog
We hadden vaak oogcontact.. snap niet hoe ik jou heb laten gaan. Ik was die jongen met een zwarte pet op, zegt al genoeg denk ik.. 😊 je had op je telefoon een sticker met het merk : zadig & voltaire.. dacht stiekem dat je naam er iets mee te maken had ☺️. Ik stapte uit bij weesp, en jij ging door met de trein. Hoop dat je dit bericht leest !

05 Maart 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Amsterdam Centraal naar station Weesp
Op station Naarden-Bussum verloren we elkaar uit het oog

05 Maart 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Utrecht Lunetten
Op station Utrecht Lunetten verloren we elkaar uit het oog
Hoi, ik zag je aan komen lopen vanuit de richting van de Kiosk en stond ik de deuropening van de trein. Je glimlachte en groette toen je langs gelopen kwam. Op station Lunetten stapte je uit en toen je voorbij liep keek je naar binnen, waardoor wij elkaar aankeken.. Jij gekleed in een zwarte jas en zwart rokje, met een roze handtas. ik hoop je glimlach nog eens te mogen bewonderen......

03 Maart 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Amersfoort naar station Amersfoort Vathorst
Op station Nunspeet verloren we elkaar uit het oog
Op station Amersfoort kwam je naast mij zitten. Jij leuke lieve spontane vrouw. Je begon tegen mij te praten, over werk en dat je lekker in de zo'n had gezeten en misschien nog wel een kleurtje had gekregen ook. Net van de kapper en je haar zag er leuk uit. Ik in mijn gele jas met werkkleding. Ik had had nog nooit van vierhouten gehoord, maar was graag tot Nunspeet met je mee gereisd en had je beter willen leren kennen. Kijken hoe je met je ring speelde. Op vathorst moest ik er helaas al uit. En kon je bij het raam, op mijn plekje gaan zitten. Na nog even naar je gezwaaid te hebben ben ik doorgelopen en reed al snel de trein weg. Maar ik denk nog steeds aan jou.

03 Maart 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Groningen naar station Rotterdam Centraal
Op station Assen verloren we elkaar uit het oog
Hai onbekend meisje met zwarte kleding en blond haar,
We stapten samen in de trein rond 12:45 in Groningen....we zaten wat ver maar hielden oogcontact.
In Assen stapte je uit, liep je langs en stond nog even op het perron bij het raam.
Enigszins verdoofd reed de trein weg.....

Zou je graag nog eens zien
Groetjes

02 Maart 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Den Bosch naar station Oss
Op station Oss West verloren we elkaar uit het oog
We stonden in een volle sprinter, hadden een aantal keer oogcontact en je had prachtige bruine ogen. Ik droeg een donkerblauwe jas en grijze spijkerbroek. Je stapte uit bij Oss West. Je ogen kon ik daarna niet meer uit m'n hoofd halen dus daarom maar dit bericht.. Dit plaatsen is wel echt cringe maar ik wil je weer zien.

01 Maart 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Amsterdam Centraal naar station Hoorn
Op station Hoorn verloren we elkaar uit het oog
Knappe getinte man met rode hoodie en mooie ogen vanmiddag schuin tegenover me in de volgende vierzits. We hadden een paar keer intens oogcontact. Ik moest er in Hoorn helaas uit. Bij het weggaan keken we elkaar lang aan. Ik keek achterom en jij ook, tussen de stoelen door... ik vergat zelfs mijn tas! Gelukkig werd deze nog door een attente reiziger gegeven. Wie ben je?

28 Februari 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Amsterdam Centraal naar station Breda
Op station Rotterdam Centraal verloren we elkaar uit het oog
Wanted: de leuke autodropsnoeperd met Dell-laptop, hoodie & stoere ring, hoe heb ik zo stom kunnen zijn jou te laten gaan. Je propte jezelf zo lekker vol uit die doos terwijl je aandachtig naar je laptop bleef kijken. Vanaf je eerste blik hoopte ik al dat er meer van zouden volgen en loerde ik stiekem jouw kant op in de hoop dat onze blikken elkaar weer zouden kruisen. En dat gebeurde, ja ja. Je bood me een snoepje aan maar ik reageerde met ‘Nee, dank je’. Hello! What was wrong with me?! Mijn ouders hebben elkaar 48 jaar geleden nota bene ook met een dropje versierd. Zucht... Stoïcijns zette ik m’n koptelefoon weer op.. Helaas durfde ik niet meer dan naar je te lachen wanneer jij opkeek.
Je stond op bij R’dam en ik dacht nog ‘zeg wat, doe wat, grijp ‘m!’.
Als een puber ben ik gaan swipen op zoek naar jou, met je donkere haar en blauwe ogen, maar helaas. Deze Tindertrut had haar match laten lopen.

27 Februari 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Leeuwarden naar station Heerenveen
Op station Heerenveen verloren we elkaar uit het oog
Opsporing verzocht:de leuke jongen die de deur voor mij openhield op 27 februari om 14.30 op station Heerenveen.
Ben jij ‘t? voeg mij toe op snap :)
Groetjes het meisje met de krukken
Snap: x_eline12

26 Februari 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Rotterdam Centraal naar station Amsterdam Zuid
Op station Amsterdam Zuid verloren we elkaar uit het oog
Waarschijnlijk beetje hopeloos idee dit maar is het proberen waard:
Wilde uitstappen bij schiphol en toen stond er ineens een lange blonde jongen voor me. Die liep ineens ook richting spoor 3 richting station zuid. Als ik in de 4 zits ga zitten zit hij ineens schuin tegenover me. Hele rit aangekeken richting zuid via het raam maar vanaf daar allebei een andere kant op...

Vond het staren heel gezellig maar je mocht best om m’n nummer vragen
Xx

07 Februari 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Amersfoort naar station Enschede
Op station Enschede verloren we elkaar uit het oog
Drukke trein van Amersfoort naar Enschede, ging ik in een 4 zits zitten. Jij zat er al, in een 2 zits tegenover mij. Je had bruin haar en hazelnoot bruine ogen. Je was bezig in een schrift en je had je rugtas bij je, waarschijnlijk voor school. We maakte erg veel oogcontact. Toen de trein rustiger werd en de plek bij het raam vrij was schoof ik er 1 op naar recht. Waardoor jij positie moest veranderen om oogcontact te maken. Ik stapte uit bij Almelo, we maakten oogcontact en we lachten naar elkaar. Wat een spijt dat ik je nummer niet heb gevraagd.
Ik heb rood haar en droeg een zwarte jas.

12 Februari 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Schiphol naar station Rotterdam Centraal
Op station Rotterdam Centraal verloren we elkaar uit het oog
Jij, charmante lange man met bruin haar en de meest bijzondere blauwe grote ogen, ik zag je 1x in de ochtend van Rdam naar Schiphol. Ik klein 1.64, lang krullend haar met groene ogen die dag had ik een beige giletje aan met een lange wollen jas groen plus rode sjaal. 2de keer zag ik je toen wij bijna gingen stoppen op Rdam CS. Ik liep het gangpad door, plots zat je daar weer en keek mij in mijn ogen aan toen naast je stond waarop ik mijn glimlach van weerzien niet kon verbergen. Lijkt mij leuk om een afterwork drink te doen👌

23 Februari 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Apeldoorn
Op station Apeldoorn verloren we elkaar uit het oog
Mooie Ida,
De stiltecoupe was zeker in de weg. Ik bekeek je briefje.
Maar je nummer had maar acht cijfers...
Ik stapte wel op (zoiets kun je niet laten gaan)
Liep de trein nog uit, peron weetikveel in Apeldoorn
En ik rende achter dat meisje aan met haar vlecht
opgestoken in een knot. Te laat herkende ik
dat ze niet jouw grijze broek aan had. En toen was je al
verdwenen.

22 Februari 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Tilburg naar station Tilburg Reeshof
Op station Kies-station verloren we elkaar uit het oog
Ik kwam terug van het carnaval in Den Bosch en jij ook. We zaten samen in de intercity die als sprinter reed. Ik stapte op in Tilburg en moest er bij stop 2 helaas al weer uit. Even leuk gekletst maar stom genoeg je nummer niet gevraagd. Jij ging vandaag vieren in Breda. Je had prachtige ogen en we hebben het ook nog gehad over de aanplakwimpers er boven. 😉. Ik hoop je via deze weg weer te vinden. Ik had een uniformjasje aan en een piratenhoed op. Ik hoop je te vinden.

20 Februari 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Den Haag Centraal naar station Leeuwarden
Op station Leiden Centraal verloren we elkaar uit het oog
Wij zagen elkaar gisteren (wel) zitten, beide aan het gangpad, min of meer vis-a-vis. Toen ik in Leiden uitstaptee met mijn zwarte sporttas keek je me indringend aan en probeerde ik dat terug te doen. Lijkt me leuk je eens te zien.

20 Februari 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Heemstede-Aerdenhout naar station Kies-station
Hey heyy,

Ik zag je op Heemstede-Aredenhout station. Je stond te wachten voor het winkeltje. Ik kwam naar beneden vanaf Peron 2, het was rond 18.30 en het regende hard.
Toen ik de trap af kwam lopen zag ik je staan, jij zag mij ook. We maakten oogcontact maar ik liep door. Ik pakte mijn fiets maar moest mijn OV nog voor de volgende keer opladen. Ik kwam dus weer terug naar binnen en je keek me weer aan. Ik laadde mijn OV op en verschuilde me een beetje achter de laadpaal. Ik zag dat je naar me keek en ik keek nog een keer naar jou. Toen liep ik weg maar ik glimlachte nog, ik hoop dat je dat zag. Op de fiets naar huis dacht ik nog aan je. Je had een lichte huid, donker haar en een (denk ik) zwarte jas aan. Ik hoop dat je dit ziet!!

Xxx blond meisje met een zwarte jas

17 Februari 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Oisterwijk naar station Tilburg
Op station Tilburg verloren we elkaar uit het oog
We reizen vaak heen en terug op maandag en dinsdag. We hadden regelmatig kort oogcontact. Ik kijk telkens weer naar je uit !

20 Februari 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Leiden Centraal naar station Schiphol
Op station Kies-station verloren we elkaar uit het oog
Hi there lady with the light hair. Don't know why I'm doing this but it's worth a shot! In an over busy train we had eye contact and we laughed at each other a few times. I had to exit the train at Schiphol around 8.15 before I had a chance to talk to you. Too bad. But maybe you are reading this!

17 Februari 2020 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Arnhem
Op station Ede-Wageningen verloren we elkaar uit het oog
Op maandag 17 februari rond 23:20 stapte ik en 2 vrienden op Utrecht centraal in de trein richting Arnhem. We gingen in een zitje voor 4 personen zitten waar jij al bij het raam zat. mijn vrienden tegenover ons en ik naast jou. Na een tijdje raakte we aan de praat en vertelde je dat je was wezen hospiteren in Den Haag. Je zei dat je molecular science in Delft studeerde. Op station Ede-Wageningen moest je er uit want je woonde daar in de buurt, wij bleven nog zitten en reden verder richting Arnhem. Ik vond het een leuk gesprek en het lijkt mij wel leuk een keer verder te praten.

Je hebt de 50 laatste oproepen bekeken op Treinflirt.nl.