Zoek hier je flirt!
Ga op zoek naar je flirt!
Slider

Flirt, ov-ontmoeting of contact in de trein?

Een leuke flirt of gewoon een gezellig contact gehad in de trein naar station Utrecht?

Zoek hier of degene waar je mee hebt zitten flirten in de trein misschien een oproep heeft geplaatst!
Treinflirt.nl is dé contactsite voor treinreizigers die hun ov ontmoeting of leuke treinreiziger in de trein naar station Utrecht terug willen vinden!

Met meer dan 500 dagelijkse bezoekers zijn wij de grootste contactsite voor treinreizigers in Nederland.

Zoek nu je flirt!

Selecteer een stationsnaam, en ga op zoek naar jouw flirt!

Station:
Zoek je oogcontact uit de trein terug!
Kies je station uit de lijst, waar je je flirt uit het oog verloor.

15 Oktober 2019 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Schiphol
Op station Amsterdam Bijlmer ArenA verloren we elkaar uit het oog
Wow. Jij, baardje, donker haar in een knot, bruine leren jas, spijkerbroek. Ik, halflang blond haar, mosgroen leren jasje, wijde lange rok met rood/blauwe bloemen, beige laarzen. Om 16:40 stapte ik in Utrecht in de trein, samen met mijn dochtertje. Ik zag je gelijk zitten bij binnenkomst. Al snel ontmoeten onze ogen elkaar, tussen de stoelen door. Steeds weer, jouw ogen.. Een glimlach.. Damn, wat een mooie lach. En wat werd ik er verlegen van, ik durfde nauwelijks terug te kijken, maar iedere keer was het raak. Bij Bijlmer Arena moesten wij eruit, en bij het opstaan wisselden we weer lach uit. Een laatste blik en lach vanaf het perron, en weg waren we. Waarschijnlijk had ik met lippenstift mijn nummer op je raam moeten schrijven, want je lijkt me niet het type dat dit soort berichten leest. Maar ik ben ook niet het type dat dit soort oproepen plaatst, dus wie weet.. ;)

01 Oktober 2019 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Schiphol
Hoi onvergetelijke dame!

Je stond op Utrecht centraal rustig op de trein van 9.55 naar Amsterdam airport te wachten. Je keek eens om lachte een keer en ging wat later al snel de trein in. Even later stapte ik in en na een tijdje kreeg ik pas door dat je naast me zat meteen rechts boven op een alleenstaande stoel. Af en toe keek je eens maar je stapte al snel uit bij Bijlmer arena.

Je had zwarte hoge converse all stars die je perfect stonden, een bordeaux rode jas, zwarte tas met fit for free, zwarte panty, zwarte nagellak en een parelring om je middelvinger. Je rok kon ik niet helemaal zien door je jas maar het was iets met een motief en het zag er vrolijk uit. Zelf had ik een donkerblauwe spijkerbroek, een blauwe jas, grijze sneakers met rode hiel, een grijze reiskoffer met een zwarte rugtas erop.

Mijn dag begon wat slecht doordat ik me trein al miste waardoor ik wat chaggi was. Later op het vliegveld moest ik weer aan je denken en ik weet nog precies hoe je er uit ziet waardoor me dag ineens niet meer stuk kon. Het lijkt me leuk om je beter te leren kennen! Dus laat wat van je horen als je dit leest 🤗 zo niet dan wil ik je bedanken voor het opvrolijken van me dag.

25 September 2018 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Amsterdam Centraal
Op station Amsterdam Bijlmer ArenA verloren we elkaar uit het oog
Ik zag je in de trein zitten, je zat de hele reis tegenover mij. Je hebt blond haar en groene ogen. Je had een roze jurkje aan en een handtas van de Primark. Hoewel ik normaal wel op vrouwen durf af te stappen, werd ik van jou heel verlegen. Af en toe keken we elkaar in de ogen aan, toen je uitstapte bij de Bijlmer zei je gedag. Maar nog steeds durfde ik niet naar je nummer te vragen.
Ik ben die jongen met die pet op, wit overhemd, stekelig bruin haar en een stoppelbaardje.
Kun je me een berichtje sturen, dan kunnen we elkaar weer zien ;) 06-21672661

Kun je me een berichtje sturen, dan kunnen we elkaar weer zien ;) 06-21672661

20 Juli 2018 hadden we oogcontact in de trein van station Nijmegen naar station Amsterdam Bijlmer ArenA
Op station Amsterdam Bijlmer ArenA verloren we elkaar uit het oog
Jij, charmante en spontane jongedame, donker haar in een knotje en aansprekende ogen, blauw jurkje, blauwe rugzak en bosje bloemen met gladiolen in je hand. Ik, iets oudere heer met kort grijs haar, brilletje, groene korte broek en rood overhemd met opgerolde mouwen en een zwarte aktetas. Ik sprak je aan op het perron van het metrostation Bijlmer Arena toen je de deur van de metro probeerde te openen en de metro vervolgens plotseling wegreed. Jij reageerde met “spookmetro”. We hebben even staan praten over de Via Gladiola, je vertelde dat je naar Nijmegen was geweest voor het Zomerfeest, dat je in Nijmegen had gestudeerd en nu in Amsterdam woonde. Ik vertelde je over Haarlem en dat die stad me een beetje aan Nijmegen deed denken. We hebben staan praten totdat de metro richting Isolatorweg arriveerde en jij instapte. Bij het wegrijden keek je nog even naar me om en zwaaide naar me. Ik had graag nog even verder met je gepraat en had er spijt van dat ik niet bij je in de metro ben gestapt. Mocht je het ook leuk vinden om ons gesprek onder het genot van een kop koffie verder voort te zetten dan hoor ik graag van je! Zo niet, dan in ieder geval bedankt voor deze spontane ontmoeting; ik heb er de rest van de dag nog van lopen nagenieten!

15 Maart 2018 hadden we oogcontact in de trein van station Amsterdam Centraal naar station Uitgeest
Wauw, wat was jij knap!
Ik was onder de indruk van je en durfde niets te doen. Af en toe bekeek ik je stiekem even en hadden we kort oogcontact. Maar wist niet of jij hetzelfde dacht.

Ik stapte in op Amsterdam Centraal, jij zat er al. Ik ging in de vierzitter naast je schuintegenover je zitten. Beiden moesten we eruit bij Amsterdam Bijlmer ArenA.

Jij was lang, ik schat tegen de 1.90. Droeg een toffe donkerblauwe parka, was donkerblond, had een baardje, een grijze rugzak bij je. Volgens mij had je een grijze jeans aan. En je had zwart-grijze met witte Nike Airmaxjes aan.

Ik ben donkerblond en vrij lang, 1.80. Droeg een zwart rokje met zwarte panty en laarsjes. Had een grijs spijkerjasje aan, een lichtroze wollen sjaal om en een zonnebril in mn haar. Ik had een zwarte tas bij me, waar ik een croissantje uithaalde.

Wie weet kijk je hierop en herken je jezelf! Zou graag een bak koffie met je drinken :)
En oja, ik liet in de trein mijn nieuwe iPhone vallen, wat je opviel en gelukkig goed afliep ;)

Liefs!

04 Maart 2018 hadden we oogcontact in de trein van station Amsterdam Centraal naar station Utrecht Centraal
Op station Amsterdam Bijlmer ArenA verloren we elkaar uit het oog
Na een avondje stappen in Amsterdam zag ik jou in dezelfde trein (IncterCity) van Amsterdam naar Utrecht. Omdat de trein ook stopte op station Bijlmer Arena en daar jij met je groepje vrienden uitstapte, heb ik helemaal niet de gelegenheid gehad om met je te spreken.

We zaten allebei in hetzelfde treindeel (8645) en toen ik langs je liep glimlachte je ook naar me.

Ik hoor het graag!

26 Oktober 2016 hadden we oogcontact in de trein van station Rotterdam Centraal naar station Amsterdam Bijlmer ArenA
Op station Amsterdam Bijlmer ArenA verloren we elkaar uit het oog
Even een vraag aan mensen die 26 Oktober met de trein zij gereisd naar Amsterdam,
voor het concert van Passenger. Die avond was er een treinstoring waardoor we op station Woerden moesten wachten op de volgende trein. In die trein zat ik achter een groepje meiden waarvan er een klein was met blond haar een mooie bril op. Ze had ook erg mooie nike's aan die avond en werd dus vergezeld door twee/drie andere dames.
Ik vond haar zo leuk doen met haar vriendinnen en ze lachte ook nog eens lief!
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen! Het spijt me zo erg dat ik niet het lef had om je aan te spreken, heel erg! Ik hoop dat ik je dit alles persoonlijk mag zeggen binnenkort.
Mocht ik je niet vinden, dan wil ik dat je weet:

Je bent een prachtig mens!

Hartelijke groet en liefs,

Walied

25 Oktober 2016 hadden we oogcontact in de trein van station Amsterdam Sloterdijk naar station Rotterdam Centraal
Op station Amsterdam Bijlmer ArenA verloren we elkaar uit het oog
Op zoek naar de jongen die vandaag tegelijk met mij in de sprinter instapte op Sloterdijk met een groene jas & met wie ik de hele reis staarwedstrijdjes heb gehouden! Op Bijlmer Arena zochten we elkaar nog even, maar moesten we allebei een andere kant op...

24 September 2016 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Amsterdam Centraal
Heey mooie meid!

De kans is klein dat je mijn berichtje ziet, maar het is het proberen waard!
In de trein van Utrecht naar Amsterdam Centraal van 20:25 hebben we een paar keer oogcontact gehad, met een glimlach hier en daar. Je ging op m'n voet zitten omdat het zo druk was, en ik stond daar in die smalle coupe met m'n tas en koffer, wat een situatie was dat!
Hoe dan ook, als het niet zo druk was en ik er niet bij Bijlmer al uit moest, had ik graag een praatje met je gemaakt ;) Ik hoop dat dit alsnog kan, wie weet zie ik je vrolijke lach nog eens..

24 September 2016 hadden we oogcontact in de trein van station Arnhem naar station Amsterdam Bijlmer ArenA
Hee you!

De hele reis van Arnhem naar Amsterdam durfde ik je niet aan te spreken. Tot net na Utrecht. Ik vroeg waar de reis naartoe ging (je had een blauwe koffer bij je). Je ging naar India om in een ziekenhuis te werken. Tijdens de gehele reis zat ik met een vriendin te appen hoe ik het beste je telefoonnummer kon regelen. Ik had geen pen bij me en had hoogstwaarschijnlijk alsnog mijn nummer niet op durven schrijven. En het vragen van jouw nummer durfde ik al helemaal niet. Mocht je dit lezen, dan wil ik hem alsnog wel ;) en zo niet, dan wens ik je een hele fijne vlucht!

24 September 2016 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Terwijde naar station Amsterdam Zuid
Op station Amsterdam Bijlmer ArenA verloren we elkaar uit het oog
Daar stond jij dan, op het station Amsterdam-Zuid.
Een leuke, lief uitziende dame met een blauw spijker jasje aan, zwarte schoentjes, bruin ( licht) krullend haar, blauwe ogen en ongeveer 1,65 cm lang.
We stonden bijde te wachten op de intercity richt Utrecht van 22;50.
Maar helaas viel de trein uit en zou hij om 23:30 pas weer komen.
Dus besloot ik met de Metro naar bijlmer Arena te gaan.
Boven aangekomen, daar was je weer kijkend naar een video billboard van een Kitkat promotie.
Aandachtig stond je te kijken naar de video terwijl je tegelijkertijd een koekje aan het eten was.
Toen kwam de metro richting Bijlmer Arena. (Lijn 50 Gein)
Het was erg druk in de metro, en hoe kon het ook niet anders dan, de enige plek die vrij was achter jou was.
Dus ik nam plaats, en we reden weg twee haltes voor Bijlmer Arena stonden we tegelijk op en hadden we best wat oog contact met elkaar en voor mijn gevoel wederzijds geintereseerd.
Bij Bijlmer Arena verloren wij elkaar uit het oog.
Mocht je hier ook zitten, ik zou het leuk vinden om je eens te spreken.

08 Maart 2016 hadden we oogcontact in de trein van station Amsterdam Amstel naar station Amsterdam Bijlmer ArenA
Op station Amsterdam Bijlmer ArenA verloren we elkaar uit het oog
Donderdag 09-07-2015 waren we op de metro aan het wachten op de metrostation aan de Wibautstraat, toen we hoorden dat er storing was. Jij kwam naar de plattegrond/routeplanner kijken terwijl ik er tegen aan leunde en zo raakten we aan de praat. Vervolgens liepen we samen richting de Amstelstation en we hadden 't over alles en nog wat, wat ik me nog vaag kon herinneren is dat je een scooter had en die wilde je aan je dochter geven, alleen moest deze nog een monteur. Ik moest met metro 54 naar Reigersbos en jij nam de metro 53 richting een klant voor je werk.

Ik kan je maar niet uit m'n hoofd krijgen.

19 Februari 2016 hadden we oogcontact in de trein van station Rotterdam Centraal naar station Amsterdam Bijlmer ArenA
Op station Amsterdam Bijlmer ArenA verloren we elkaar uit het oog
Je zag er prachtig uit, rokje, lang haar, bruine ogen. Je was druk bezig met je make-up en haren te kammen. Ik kon eigenlijk mijn presentatie niet meer afmaken omdat ik constant moest spieken na je. Ik ging er uit bij Bijlmer Arena en jij ook! Durfde niet meer te kijken naar je op de roltrap. Kom ik je nog een keertje tegen?

18 December 2015 hadden we oogcontact in de trein van station Amsterdam Centraal naar station Amsterdam Bijlmer ArenA
Je liep langs me in de ijhal in je rode jurkje en we hadden oogcontact rond een uur of 14 00. Je liep in de richting van de albert heijn en toen was ik je helaas kwijt. Gekukkig kwam je later weer terug om met de roltrap naar het bus platform te gaan...toen besloot je nog een laatste x naar me om te kijken en een knipoog te geven! Ik stond in me werk kleren voor de winkel.

09 Oktober 2015 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Amsterdam Bijlmer ArenA
Hallo leuke blond man!

Samen met mijn dochter ( meisje met dreads) stapte ik in Utrecht in en zochten we een plekje. Bij jou ( plaats voor vier) waren nog 2 plekjes vrij. Mijn dochter wilde liever niet op een vieze stoel zitten, dus daar mocht ik, naast het raam en schuin tegenover jou :)
Tijdens de controle bleek dat er iets mis was met mijn treinkaartje en kregen we de keuze: uit stappen bij Amsterdam Arena of een duur kaartje kopen in de trein. Na wat ideetjes besloten we toch uit te stappen bij Amsterdam Arena om daar verder te gaan met de metro en jij bleef zitten.
Jij maakte nog een opmerking dat er in de metro ook vieze stoelen waren en over de mooie laag staande zon waardoor wij er volgens jou mooi uit zagen :)
Jij bleef zitten ( richting Amsterdam...Schiphol?)en ik durfde niet te laten merken hoe leuk ik je vond, laat staan mijn nummer te geven of dat van jou te vragen :)
Dom.....nu maar hopen dat je dit ooit nog leest!

08 Juli 2015 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Schiphol
Op station Amsterdam Bijlmer ArenA verloren we elkaar uit het oog
Station Utrecht, we zagen elkaar in de hal. Daarna bleken we in dezelfde trein te zitten. Jij stapte uit op Bijlmer. Mijn reisgezelschap ging tegenover jou zitten en zaten we ineens bij elkaar. Ik sprak je helaas niet aan, bij deze een oproep. Ik dus die vrouw met rooie krullen. Op reis met een vriend naar Bilbao. Jij die man met witte broek, rood shirt, bruine leren jas.

29 April 2015 hadden we oogcontact in de trein van station Schiphol naar station Heerlen
Eerst stond je achter me op station Schiphol. Ik was domgenoeg nog niet helemaal wakker om je op te merken, maar zodra ik je zag was ik meteen wakker en in een goede bui. Getint, mooi lijf en goed gekleed op weg naar je werk. Ik ging schuin tegen over je zitten. In de hoop een blik van je op te vangen. Helaas stapte je eerder uit dan ik, maar gaf je me nog wel een mooie lieve lach toen je wegging die ik ook beantwoord heb.

Ben jij of ken jij die getinte man met zwarte/ donker grijze (lange) jas en licht grijze Nike rugzak (oranje letters erop) ong 1.80 lang.
Ik droeg een gele jas en had een bos krullen op mijn hoofd.

Hoop dat je jezelf herkent hierin.......

20 September 2014 hadden we oogcontact in de trein van station Eindhoven naar station Kies-station
Op station Amsterdam Bijlmer ArenA verloren we elkaar uit het oog
Ik stapte in op station Den bosch, je zat naast de glazen deur, die je voor me open hield. Onze blikken kruisten en je gaf me een mooie lieve glimlach. Ik ging iets verder op zitten met jouw in het zicht. Enkele keren maakten we oogcontact en zag ik jouw lieve glimlach.. Helaas stapte je eerder uit dan ik op Amsterdam bijlmer arena..
Jouw lieve glimlach maakte mijn dag weer goed!

24 Juni 2014 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Amsterdam Zuid
Op station Amsterdam Bijlmer ArenA verloren we elkaar uit het oog
Je kwam vanochtend binnen bij Utrecht op de intercity naar schiphol op de bovenverdieping en ging tegenover me zitten. Ik dacht meteen wow, wat een fantastisch mooie vrouw, we hadden even oogcontact en je lachte heel lief naar me. Ik heb eigenlijk niet meer goed kunnen nadenken op de reis naar Amsterdam Zuid, totdat jij in Amsterdam Bijlmer uitstapte. Ik had een pak met witte bloes en een werktas op mij benen. Je had hele mooi blonde krullen en een super mooi gezicht en een heerlijke lach, die ik gelukkig nog een aantal keer heb kunnen zien terwijl je met je telefoon bezig was en ook toen je nog enkele keren naar mij keek. Ik kon alleen maar balen dat ik je niet heb durven aanspreken op dat moment, want ik vind je echt super!! Ik zou je heel graag nog een keer zien en ben benieuwd of jij je mij nog kan herinneren...

09 Juni 2014 hadden we oogcontact in de trein van station Almelo naar station Amersfoort
ik leuk gezelig jongen praat graag app maar 0651903812

27 Mei 2014 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Amsterdam Bijlmer ArenA
Op station Amsterdam Bijlmer ArenA verloren we elkaar uit het oog
We vingen af en toe naar elkaar blik op over het gangpad.
Ik vond jou erg leuk (blonde dame, met lichtgrijze laarsjes)
Vlak voordat je uitstapte op Bijlmer Arena kreeg ik een brede smile van je.
Mijn avond was weer helemaal goed!
Zou je nog wel eens vaker willen zien, misschien in dezelfde trein?

05 Maart 2014 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Schiphol
Op station Amsterdam Bijlmer ArenA verloren we elkaar uit het oog
Vanochtend (5 maart) rond 9:00.

Hoedje, bril, lang, donker haar met pony.
Meer weet ik niet van je.

Jammer dat ik er uit moest op Bijlmer ArenA...

22 November 2013 hadden we oogcontact in de trein van station Amsterdam Amstel naar station Rotterdam Centraal
Op station Amsterdam Bijlmer ArenA verloren we elkaar uit het oog
Gezocht! Die leuke jongen aan de andere kant van het perron. Toen ik aan het wachten was op de trein naar Rotterdam had ik opeens het gevoel dat er iemand naar me stond te kijken. Toen ik me omdraaide stond jij daar nonchalant te zijn :), zwart jack, spijkerbroek, je had beige handschoenen bij je. Na een paar keer heen en weer kijken, glimlachten we naar elkaar en toen kwam jouw metro richting duivendrecht. Breedlachend staptje je in en reed je weg. Jammer dat ik naar Rotterdam moest, volgende keer stap ik, dat meisje met die geruite jas, bruine wollen muts en sjaal en roodbruine broek, ook in de metro :)

18 November 2013 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Schiphol
Blond meisje met zwarte lange jas en nog al grote donkere tas en de hele tijd oogcontact met je gehad..
Helaas had ik niet in de gaten dat je de trein al uit ging kwam je nog achterna
Maar je was al weg!!! Had zelf een zwart trainingspak aan en een koffertje bij!
Ben jij dit?! Reageer dan!! Zou je graag beter willen leren kennen...

09 Maart 2013 hadden we oogcontact in de trein van station Rotterdam Centraal naar station Utrecht Centraal
Op station Amsterdam Bijlmer verloren we elkaar uit het oog
Ben jij dat mooie, lieve meisje wat afgelopen nacht tegenover mij half lag te slapen? Je deed je been tegen die van mij aan en zat erg lang te proberen je oorbel in te doen ;) Ik stapte uit bij Bijlmer Arena, waar de trein eerst voorbij was gereden, maar zou je graag nog eens willen zien!

07 November 2012 hadden we oogcontact in de trein van station Schiphol naar station Nijmegen
Op Schiphol stapten wij om 10.00 in de trein. Beneden in de coupé ging jij in de 4-zits zitten, ik in de 2-zits ervoor.
Vanaf het begin tot het moment dat jij uitstapte, hadden wij oogcontact met elkaar. Vanwege de kleine ruimte waardoor wij elkaar konden zien, voelde het als een soort van gluren.

Toen je bij Amsterdam Bijlmer je donkere lange jas dicht deed en langs mij liep, maakten we nogmaals oogcontact en glimlachten wij naar elkaar.

Dat was het......
Het is nu middag, en ik baal er eigenlijk wel een beetje van dat ik je niet heb aangesproken.

Hopelijk tot snel,

Liefs, het meisje met de krullen

14 Maart 2012 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Schiphol
Op station Amsterdam Bijlmer verloren we elkaar uit het oog
Woensdag 14 maart kwam je op de trap zitten terwijl de trein niet eens druk was...
Na een paar leuke oogcontactmomenten, moest je er op Bijlmer Arena weer uit..
Ik had een zwarte jas aan, donker blond haar en een kruk.
Vrijdag 16 maart zagen we elkaar weer, maar te laat: jij wachte bij boven bij de roltrap, en ik zag je te laat... :(...

Ik denk dat je woont in Utrecht e.o, maar dat weet ik niet zeker.

Het lijkt me leuk je nog eens te zien, want je blijft toch wel in mijn hoofd rondspoken...

02 September 2011 hadden we oogcontact in de trein van station Amsterdam Centraal naar station Amsterdam Bijlmer
Op station Amsterdam Bijlmer verloren we elkaar uit het oog
Oogcontact in de bus naar Amsterdam Bijlmer. Je had een lichtroze blousje aan. Daarna zag ik je nog eens voor de Starbucks op het station. Jij ja.

16 Februari 2011 hadden we oogcontact in de trein van station Amsterdam Lelylaan naar station Amsterdam Bijlmer
Heeey !! :)
Ik zag je vandaag in de metro bij Amsterdam bullenwijk , daar stapte ik in.
Jij stapte uit bij Amsterdam Bijlmer Arena , en je glimlachte toen lief naar me.
Ik had helaas geen tijd om iets te zeggen , want anders miste je je halte.

Ik hoop dat je dit verhaal herkent , en een berichtje wilt terugsturen.

Groetjes Roy

06 September 2010 hadden we oogcontact in de trein van station Schiphol naar station Eindhoven
Op station Amsterdam Bijlmer verloren we elkaar uit het oog
Ik was er niet helemaal bij deze maandagmiddag. Ik had moeten vragen wie je was....

Ik vertelde een heel spontane meid waarmee ik aan de praat raakte over mijn telefoon die was gestolen in Barcelona. Zij was in geheel andere stemming, ze had net een nieuwe baan gevonden en had een lach van oor tot oor. Lang blond haar, een bril, leuk! De baan moet in Amstelveen of Hoofddorp zijn (denk ik) en je was op weg naar Utrecht.

Ik stapte zomaar uit op Bijlmer, terwijl ik had moeten vragen wie je was, waar je vandaan kwam.

Ik was mijn HTC-telefoon kwijt en jij had er een van hetzelfde merk net nieuw. Je wilde mensen vertellen over je nieuwe baan, maar iedereen uitgebreid bellen vanuit de trein, dat zag je ook weer niet zitten. Bovendien werden je gesprekken gesmoord in de tunnel van Schiphol.

Misschien kan ik alsnog achterhalen wie je bent, wie er schuil gaat achter die lach.

Robert

28 Augustus 2010 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Amsterdam Centraal
Hoi,

Ik weet niet helemaal of de treinstations kloppen wat bestemming betreft, maar ik hoop dat je heerlijk hebt gevolleybald! Ik vond ons gesprek in de trein leuk en achteraf heb ik spijt dat ik je niet langer in je ogen keek (helder, open en mooi). Ik zit nu in Oslo en je spookt door mijn hoofd. Weet je nu wie ik ben; vast wel. We hadden het over yoga, werk, vakantie (lekker over de binnenwegen van Parijs naar Clermont-ferrand zoals jij vertelde) en ik zou ons gesprek heel graag voortzetten en je beter leren kennen. Ik betaal het etentje of de borrel. Ik hoop tot gauw!
Groet,
Henk

17 Mei 2010 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Schiphol
Op station Amsterdam Bijlmer verloren we elkaar uit het oog
Hoi, jij was die mooie blonde dame die 's middags rond 14:30 in Utrecht in de trein stapte naar Schiphol. Je kwam tegenover me zitten terwijl ik zat te bellen. Ik zat daar in een pak en had een zwarte lange jas bij me. Je glimlachte toen en je ging een boek lezen. Eigenlijk zaten we te wachten om elkaar aan te spreken. Bij Amsterdam Bijlmer stapte ik uit en we zeiden elkaar gedag. Ik had toen al veel spijt dat ik je niet heb aangesproken en ik hoop dat jij dat ook vind. Laat even wat weten!

09 Maart 2010 hadden we oogcontact in de trein van station Schiphol naar station Eindhoven
Maandag 1 maart spoor 2 op Schiphol zaten wij naast elkaar op de bank, jij blond - ik meisje bruin. Jij las de krant (Pers) ik een boek. We hebben oogcontact gehadf met een warme glimlach. We hebben elkaar heel kort gesproken over de vertraagde trein/andere spoor. Raar, maar ik denk nog steeds aan ons ontmoeting. Dat was helaas erg kort, dus hoop ik dat je dit alsnog leest en we elkaar nog eens kunnen zien.