Zoek hier je flirt!
Ga op zoek naar je flirt!
Slider

Flirt, ov-ontmoeting of contact in de trein?

Een leuke flirt of gewoon een gezellig contact gehad in de trein naar station Utrecht?

Zoek hier of degene waar je mee hebt zitten flirten in de trein misschien een oproep heeft geplaatst!
Treinflirt.nl is dé contactsite voor treinreizigers die hun ov ontmoeting of leuke treinreiziger in de trein naar station Utrecht terug willen vinden!

Met meer dan 500 dagelijkse bezoekers zijn wij de grootste contactsite voor treinreizigers in Nederland.

Inline ad 1

Zoek nu je flirt!

Selecteer een stationsnaam, en ga op zoek naar jouw flirt!

Station:
Zoek je oogcontact uit de trein terug!
Kies je station uit de lijst, waar je je flirt uit het oog verloor.

Inline ad 1
Oogcontact in de trein van station Kies-station naar station Amsterdam Centraal
Deze flirt vond plaats op 09 Oktober 2017
Hoi! ik ben W en heb een meisje gezien voor het station van delft ik keek een tijdje naar haar en zag dat ze een beetje werd lastig gevallen en kwam dichtbij staan om te kijken of het niet erg was. We hadden een kort praatje over de man die haar om een sigaret vroeg. en toen ze de bus instapte zwaaide ze lief. Ben jij dit?? Ik wil je spreken. (het was rond half 7)

Oogcontact in de trein van station Den Haag Centraal naar station Dordrecht
Deze flirt vond plaats op 01 September 2017
Ik ben op zoek naar DE BRON.

Mijn zus en ik stapten in de trein en schoven aan bij een leuke jongen met bril, pet, korte broek, 2 oorbellen, een mooie glimlach en heel veel kennis over nutteloze feitjes :-)

Terwijl mijn zus en ik ons afvroegen hoeveel wijntjes je op mag voordat het strafbaar is, wist jij ons te vertellen dat het 1 is bij een puntenrijbewijs in de eerste 5 jaar en daarna 2 wijntjes.

We hebben gelachen omdat we mijn moeder moesten overhalen om ons op te komen halen bij station Schiedam CS. Ze is trouwens toch gekomen, hoera!

Jij bent donkerharig, sterk want je bouwt springkussens op en af, 23 en stapte uit in Delft Zuid met een cameratas als ik het goed heb gezien van LowePro.

Ik: donkerharige krullenbol met blauwe ogen (lees Jessica Day) wil graag springen op het springkussen en dan help ik erna wel mee met afbouwen. Of een pubquiz doen, kunnen we je feitjes inzetten. Of midgetgolfen, want midgetgolfen is life.

Deze flirt vond plaats op 20 Augustus 2017
Aan een lieve, mooie, maar helaas onbekende dame..

Het was zondagnacht 20 augustus, rond 01.30 uur 's nachts op Rotterdam Centraal en we wilden naar huis.
Helaas had de NS wegens werkzaamheden bussen ingezet, dus daar moesten we het mee doen.

Jouw vriendin ging uiteindelijk weg (neem aan dat zij daar woont) en vroeg je nog even te bellen als je veilig thuis was.

Toen stonden we daar samen.

Jij was hees van het gillen en het uitgaan (geen idee waar jullie waren geweest), maar dat klonk juist cute :)
Toen we gingen inchecken kon jij je ov-chipkaart niet vinden, waarop ik zei dat het wel goed zou komen en dat die chauffeur echt niet zou gaan checken.

Zo liepen we verder de menigte in, totdat we van iemand te horen kregen dat we in de verkeerde groep stonden.

Toen pakte jij m'n hand, en samen liepen door de nacht.. Samen op weg naar huis.

Toen we de bus instapte had ik natuurlijk naast je willen gaan zitten, echter werd ik door de chauffeur verzocht voorin te gaan zitten.. Terwijl jij naar achter liep.
Zo werden we uit elkaar gerukt..

Ik realiseerde me dat ik iets moest doen, en besefte me gelukkig dat ik een stift in m'n jaszak had zitten. Uit m'n portemonnee wist ik een stukje papier te vissen, dus ik begon m'n naam en telefoonnummer op te schrijven.
Het idee was om dit aan je te geven zodra we zouden uitstappen in Delft.

Eenmaal daar aangekomen rende ik de bus uit, op zoek naar jou. Zonder succes...
Ik heb je simpelweg niet meer gezien...

Jij zei op 10 minuten loopafstand van het station te wonen, dus ik ben nog de stad in gerend, in de hoop je nog tegen te komen... Helaas tevergeefs...

Diep getreurd ben ik uiteindelijk maar naar huis gegaan, mezelf afvragend wie je in Godsnaam bent...

Ik hoop dat dit bericht je bereikt, en dat je erop zult reageren.. Je was fantastisch.. :)

-X-

Rob

Deze flirt vond plaats op 20 Augustus 2017
Aan een lieve, mooie, maar helaas onbekende dame..

Toen stonden we daar samen.

Zo werden we uit elkaar gerukt..

Het idee was om dit aan je te geven zodra we zouden uitstappen in Delft.

Eenmaal daar aangekomen rende ik de bus uit, op zoek naar jou. Zonder succes...
Ik heb je simpelweg niet meer gezien...

-X-

Rob

Oogcontact in de trein van station Delft Zuid naar station Delft
Deze flirt vond plaats op 17 Augustus 2017
Hoi hoi,
Het was donderdag ochtend rond een uur of 9 ik kwam aan met de fiets op delft zuid
Ik was net bezig met het op slot zetten van mijn fiets toen je me vroeg waarom er geen treinen rijden
Zulke mooie ogen en kalmte en vriendelijkheid waarmee je je vraag stelde ik gaf aan dat er busjes rijden naar Delft we spraken elkaar een aantal minuten in de pendelbus je gaf aan dat je in Brussel woont en studeert maar plots waren we al op station delft en gaf ik je aan hoe je op station Rotterdam kan komen ik hoop je nog graag een keer te ontmoeten! Ik leren jack en button down shirt jij zonder tas of koffer wel met een gekochte papieren treinkaartje en korte broek en wit jasje.
Gr. J

Deze flirt vond plaats op 13 Augustus 2017
Het was de nachttrein van 5u. Jij na een avondje stappen met een vriend waar je over 4 jaar kinderen mee zou nemen als jullie nog alleen waren en ik met een groep vrienden na een vrijgezellenfeest. Beide moesten naar Delft en hebben heel erg leuk gekletst. Maar ik heb met mijn stomme kop je naam en nummer niet gevraagd. Hoop dat we elkaar in de komende 4 jaar nog tegen gaan komen (hopelijk sneller) en je hier heel toevallig eens kijkt :)

Oogcontact in de trein van station Dordrecht naar station Amsterdam Centraal
Deze flirt vond plaats op 04 Mei 2017
Ik zat in mijn eentje in een 4-zits. Plots kwam er een mooie blonde dame samen met haar ouders in de 4-zits zitten. Ze had lange blonde haren en een zwarte leren jas. Jij praatte met je moeder er nog over dat je net bij de kapper was geweest.

Ik had een zwart leren jasje aan en heb blonde haren met een baard. Ik wil je graag nog eens ontmoeten. Niet vaak word je verliefd op het eerste gezicht.

Oogcontact in de trein van station Den Haag HS naar station Rotterdam Stadion
Deze flirt vond plaats op 21 April 2017
Jij vroeg of de trein aan de andere kant naar Rotterdam ging. Ik stapte ook over naar die trein. Jij kwam naast mij zitten en hebben het kort over wonen en uitgaan in Delft gehad. Helaas moest ik snel uitstappen, ik zou je graag nog een keer willen zien

Oogcontact in de trein van station Rotterdam Centraal naar station Amsterdam Centraal
Deze flirt vond plaats op 11 April 2017
Hoi,

ik ben op zoek naar die leuke man met wie ik zoveel oogcontact had in de trein richting Amsterdam Centraal. Je zat schuin tegenover me, donkerblond haar, bruine tas en nette sjaal. Bij Delft stapte jij eruit en keek je vanaf het perron nog even omhoog naar me...graag zie ik je nog een keer terug :-)

Oogcontact in de trein van station Leiden Centraal naar station Bergen Op Zoom
Deze flirt vond plaats op 16 Maart 2017
The Great Gatsby.

Deze flirt vond plaats op 22 September 2016
Wow, jij zag er fantastisch uit! Je was op weg naar een gelegenheid, denk ik, omdat je bloemen meehad. Ingetogen maar ook kleurrijk en stijlvol. Je probeerde met pasgelakte nagels een boek uit je tas te pakken en dronk koffie uit een beker met je naam erop (Bianca). Eigenlijk pas toen ik uitstapte in Delft realiseerde ik me hoe bijzonder ik je vond - zeker toen we elkaar overduidelijk meermaals aankeken en je nog even naar me zwaaide. Ik checkte uit, bedacht me dat ik je graag nog wat wilde vragen, checkte weer in, maar de trein was alweer vertrokken. Hopelijk komt mijn vraag alsnog bij je terecht: zou ik je mogen trakteren op een kopje koffie?

Oogcontact in de trein van station Schiedam Centrum naar station Den Haag Centraal
Deze flirt vond plaats op 14 Juli 2016
De sprinter van Rotterdam naar Den Haag, donderdag 14 juli rond 19.00u. Ik hielp een meneer de trein uit bij Schiedam, en we raakten in gesprek. Over mensen helpen. En over Zweden. Bij Delft-Zuid stapte ik uit, nog helemaal niet klaar met ons gesprek, en nu weet ik niet eens je naam! Ik zou je graag nog eens zien!

Deze flirt vond plaats op 08 Juni 2016
8 juni, tussen kwart over 5 en kwart over 6 reisde ik met je samen. ik zag je al zitten op de boot, maar pas toen we bij Sint Jobshaven alle twee de vaart er flink inzetten om bij de metro te komen kon ik echt een blik op je werpen. In de metro stonden we tegenover elkaar, maar ik durfde niks te zeggen. Ik had toen wel de kans je eens goed te bekijken, en te zien wat een leuke meid je eigenlijk was. Je had een blauwe spijkerstof tuinbroek aan, met een blauw shirt daar onder. Je droeg je jas onder je arm, en je had een zwarte rugtas. Je bruine, krullende haar droeg je in een paardenstaart en je hebt groene ogen, zo mooi dat ik ben vergeten waar je piercing precies zat. Op Schiedam namen we beiden de sprinter van 17.51. bij het instappen werd je nog bijna omver gelopen door uitstappende passagiers. Je zei sorry, want je botste tegen me aan, en ik was niet in staat iets zinnigs terug te zeggen. In de trein was ik moed aan het opbouwen je aan te spreken, maar je stapte uit op Delft Zuid, en keek nog even mijn richting op. Achteraf heb ik er spijt van je niet te hebben gevraagd wat te gaan drinken vanavond, maar misschien een andere keer?

Oogcontact in de trein van station Den Haag HS naar station Vlissingen
Deze flirt vond plaats op 02 Juni 2016
Ik zou dit niet zo gauw doen en eigenlijk hoopte ik stiekem dat jij wellicht een berichtje zou plaatsen, dan zou je iig ook sowieso geïnteresseerd zijn. Maar, je kan beter spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt :)
We stapten vanmiddag 2 juni beiden op Den Haag HS in de trein richting Vlissingen om 12.49 uur. Jij stapte uit op Delft.
We zaten schuin tegenover elkaar beiden aan het gangpad. Jij had donkerblond half lang haar wat een beetje over je gezicht viel. Bordeaux achtig rugtas dacht ik.
Ik was helemaal in het zwart en een bruin leren tas met allemaal kleurtjes. Krullend haar tot mijn schouders. We keken elkaar een paar keer aan en toen je deur uit liep keek je ook nog even om.
Je zag er interessant uit :) wanna meet?

Deze flirt vond plaats op 11 April 2016
In de sprinter liep je langs toen je uit zou stappen. We maakte oogcontact, je gaf een glimlach en ik was overdonderd door hoe leuk je was. Ik durfde niet meer te kijken, maar had eigenlijk je nummer moeten vragen... Want toen was je weg...

Oogcontact in de trein van station Rotterdam Centraal naar station Leiden Centraal
Deze flirt vond plaats op 27 Februari 2016
Jij sprak geanimeerd met het stel wat zojuist een rode tandem voor vakantie had gekocht. Jij zat tegenover hen en ik zat naast de fiets. Je keek meerdere keren naar mij en dat vond ik prettig.......

Jij: leeftijd: midlife, wandelschoenen, rugzak en een los fotostatief.
Ik: blauwe jas, spijkerbroek, blauwe platte tas en fotootjes aan het bekijken op smartphone. Samen een keer fotograferen?

Oogcontact in de trein van station Amsterdam Sloterdijk naar station Dordrecht
Deze flirt vond plaats op 22 Februari 2016
Ik stape in @ Amsterdam Sloterdijk in een volle trein.. Jouw tas had je naast je en een man wilde daar zitten en liep vervolgens door. Ik ging daar zitten, ik zat bijna op je mooie donkergroene jas en raakte je per ongeluk aan. Sorry zeiden we tegelijk. Vervolgend voelde ik je af en toe tegen mij aan. Warm kreeg ik het! Je rook ook zo lekker, druk bezig met je smartphone. In Delft stapte je uit, helaas.. Je deed je jas aan en ik dacht daar gaat ie dan. Toen ik opstond omdat je er langs moest. Keek je diep in mijn ogen. Ik keek weg uit verlegenheid, ik denk aan je!

Blonde jongen met veel haar... Tot snel

Oogcontact in de trein van station Rotterdam Blaak naar station Delft
Deze flirt vond plaats op 31 December 2015
Rond een uur of 5 stonden we vlak naast elkaar te wachten naast de roltrap op Blaak. We hadden daar al even oogcontact. Toen de trein aankwam stapten we vooraan in, jij kon nog net voor de kinderwagens naar binnen, ik ging daarna pas. Jij was gaan zitten en we hadden de hele tijd oogcontact terwijl ik door het gangpad liep. Eigenlijk had ik gewoon naast je moeten gaan zitten, maar dit was even zo onverwacht dat ik voor een rij voor je aan de andere kant van het gangpad ging zitten. Het was rustig, dus ik kon tijdens de reis nog wel van plek wisselen. Helaas liep de trein op Rotterdam Centraal helemaal vol en kwam er iemand naast me zitten, waardoor ook oogcontact niet meer lukte. Toen Delft omgeroepen werd stond ik op met het idee je nummer te vragen als je weer zou kijken als ik opstond. Dit gebeurde helaas niet, maar pas toen ik bij de deur stond hadden we weer oogcontact, totdat ik uitstapte. Ik sla me nog steeds voor mn kop dat ik je niet heb aangesproken en kom heel graag met je in contact!

Oogcontact in de trein van station Haarlem naar station Rotterdam Centraal
Deze flirt vond plaats op 08 December 2015
Ik stapte in op station Haarlem, en daar zat jij al, in de hoek van een viertje, tegen het raam. Ik ging schuin tegenover je zitten, maar moest later wegens de drukte opschuiven en kwam tegenover je terecht. Geen straf.

We hadden een paar keer oogcontact, en moesten lachen om het gesprek van de medereizigers naast ons. Je keek regelmatig even naar buiten en stapte uiteindelijk uit bij station Delft. Je lachte nog een laatste maal en liep weg. Helaas keek je vanaf het perron niet nog een keer weer naar boven waar ik je nog nakeek...

Jij weet inmiddels wel wie je bent, maar toch: kort blond haar, een rode muts en sjaal, donkergroene jas en lichtbruine laarzen. Ik een baard en die dag een bril, en een zwarte jas en een boek.

Hou je binnenkort weer een plekje vrij tegenover je in de trein? Het zou mijn dagelijkse forensenrit een stuk aangenamer maken.

Oogcontact in de trein van station Den Haag HS naar station Delft
Deze flirt vond plaats op 25 November 2015
Ik zag je zitten in de trein van Den Haag HS naar station Delft. Ik zat op de deurleuning van de treindeur en keek toevallig net om de hoek toen jij mij ook aankeek.
We hadden oogcontact en dit gebeurde ook nog even voordat we er allebei uit moesten op station Delft.
Ik glimlachte nog en wist dat ik je had moeten aanspreken om niet met een schuldgevoel te zitten nu.

Gr. R

Oogcontact in de trein van station Den Haag Centraal naar station Eindhoven
Deze flirt vond plaats op 11 Augustus 2015
He leuke dame! Ik stapte bij je in de trein op Den Haag Centraal. Je lachte zo leuk en kon niet goed bij de prullenbak, dus ik hielp je even. Daarna kletsten we even gezellig over onze stages, jij bij een advocatenkantoor, ik bij het Ministerie. Maar toen kwam al gauw station Delft waar ik eruit moest... Ik had je nummer moeten vragen! Kan dit alsnog? Stuur me een berichtje!

Oogcontact in de trein van station Leiden Centraal naar station Delft
Deze flirt vond plaats op 07 Juli 2015
Ik was te moe om constant mijn ogen open te houden maar je was mooi!
Laat me wat horen!

Deze flirt vond plaats op 24 Juni 2015
Klassiek gevalletje van niet durven aanspreken!

We liepen samen op Rotterdam de roltrap naar het Perron op. Ik nog een verwoede poging doende om je netjes voor te laten gaan, wat helemaal niet nodig was. Net de trein gemist... Maar de intercity van 17.37 kwam gelukkig al snel. We wisselden op het perron al wat vluchtige blikken uit. "Maar dat kon ook het kijken naar het vertrek-bord" zijn, was mijn gedachte.

Ook stapten we tegelijk in en nadat ik een plekje gevonden had ging jij in een relatief volle coupé ook nog eens in mijn kijkrichting zitten. Ook hier weer een paar blikken. En af en toe wat oogcontact. Achteraf een prima aanleiding om een gesprekje te starten. Maar helaas niet gedaan.

Opvallend was voor mij dat ook jij weinig interesse had voor je telefoon en dat je ook gezellig rond keek in laats van alleen maar te turen naar een telefoonschermpje. Af en toe kruiste onze blikken maar waren beiden volgens mij te terughoudend om wat te doen.

We stapten beiden uit op station Delft. Vervolgens ben ik je uit het oog verloren toen jij naar de uitgang liep en ik naar die fietsenstalling ging. Uiteraard meteen spijt dat ik niets gezegd had...

Jij had net als ik een rugtas. Ik een grote (donker)blauwe. Je bent denk ik een 1m65 a 1.70. Donker(blond). Ik 1.80. Witte schoenen, spijkerbroek en donkerblauwe hoodie.

Mocht je het lezen dan kaá het bijna niet missen!

Oogcontact in de trein van station Den Haag Centraal naar station Dordrecht
Deze flirt vond plaats op 21 Mei 2015
Nietsvermoedend stapte ik op Den Haag Centraal in de trein richting Dordrecht. Moest me nog haasten on die van 19.58 te halen. Ik liep door de coupes naar voren en zocht een plaatsje. Er was een plekje vrij en ik ging zitten. Toen zag ik jou... Wat een enorme uitstraling! Jij een prachtige volle vrouw met grijze broek, leren jas en zwart shirtje aan met witte print. Volgens mij zag ik onderin je nek een tatoeage zitten. Wat heb jij met alleen je verschijning al een indruk op mij gemaakt. Terwijl ik aan het lezen was hebben we een paar keer oogcontact gehad. Te kort om je aan te spreken. Kon niet goed inschatten of je wel geïnteresseerd was. Haha, achteraf baal ik daar natuurlijk van. Had ik het nu maar gedaan :-)

Oogcontact in de trein van station Almere Centrum naar station Vlissingen
Deze flirt vond plaats op 29 Maart 2015
Ik ben opzoek naar een lange jonge met blond halflang krullend haar en een roze gipsverband om z'n linker hand/pols. Je zat schuin tegenover me in de trein richting Vlissingen en bent in Delft om 10:25 uitgestapt. Je had een rugzak en blauwe plastic AH tas bij je. Ik zat schuin tegenover je met de acteras, rugzak en bloknote. Ook met halflang bruin krullend haar en rode lippenstift... Where are you...??

Oogcontact in de trein van station Amsterdam Centraal naar station Uitgeest
Deze flirt vond plaats op 22 Oktober 2014
Jij: Eerste klas
Ik: Tweede klas

Jij: Bruin haar, donkere ogen, wit overhemd
Ik: Blond haar, groene ogen, leren jas, grijze sjaal,spijkerbroek, allstars

Last-minute oogcontact (en hoe!) vlak voordat ik tegen 18:30 uitstapte in Krommenie en jij doorreed naar Uitgeest.

Ik: Nieuwsgierig naar jou!
Jij ?

Deze flirt vond plaats op 13 Augustus 2014
Woensdagavond laat. Ik met retro vouwfiets en rode jas uit de trein stappend, jij vrolijke jongen aan Bavaria. Jij vroeg de handigste overstap naar Leiden (Den Haag HS of Centraal). Helaas dus maar kort gesproken. Biertje doen?

Deze flirt vond plaats op 11 Augustus 2014
Het was maar heel kort, maar je keek me aan vlak voor ik uitstapte op station Delft (18.17u) je was die jonge conducteur achter in de stoptrein, ik de jongedame met lang haar, zwarte broek, zwart jasje, beige schoenen en blouse en kreeg gewoon een glimlach van je op m'n gezicht

Oogcontact in de trein van station Leiden Centraal naar station Rotterdam Blaak
Deze flirt vond plaats op 15 Juli 2014
Allebei voor het eerst met de fiets in de trein, gezellig zitten praten vanaf Leiden Centraal. Voordat ik kon vragen of je misschien is iets wil gaan drinken, was je al uitgestapt bij Delft. Ik weet dat je Eline heet en 21 jaar bent, maar dat is niet genoeg om je terug te vinden. Wil je misschien een keer iets gaan drinken?

Oogcontact in de trein van station Eindhoven naar station Den Haag Centraal
Deze flirt vond plaats op 04 Juli 2014
Toen ik (bloemetjes jurk, spijkerjasje en bril) instapte op Eindhoven Centraal zag ik je (met je leuke blauwe met diverse kleurtjes bloesje) zitten aan het raam. Ik naam plaats aan de andere kant van de trein, aan het gangpad. Tussen de stoelen door kruisten onze blikken elkaar meerdere malen. Jij lachte, ik lachte terug. Volgens mij luisterden we naar muziek. Waar hou jij van?

Bij station Delft stapte je helaas uit. We keken elkaar nogmaals aan toen je op het perron liep en mijn trein wegreed. Toen had ik spijt... waarschijnlijk zie ik je niet snel nog een keer. Zullen we - mocht het zo zijn - volgende keer maar gewoon een praatje maken?

Oogcontact in de trein van station Amsterdam Centraal naar station Delft
Deze flirt vond plaats op 17 Mei 2014
Jij bent een mooie blonde bachelor geschiedenis studente uit Utrecht die naar Schiedam reisde.

We zaten in een overvolle intercity richting Vlissingen, ik was in Amsterdam ingestapt. Ergens na Schiphol zag ik je al staan, maar pas na Leiden werd het rustiger in de trein en kwamen er zitplekken vrij. Ik kwam naast je zitten (rond 18u) en startte na een tijdje een gesprek. Het was leuk en had graag doorgepraat, maar ik ging er in Delft al uit. Op het moment zelf dacht ik het niet nodig te vinden om je nummer te vragen, maar daar denk ik nu anders over...

Ik had een gele broek met blauw overhemd aan.

Oogcontact in de trein van station Rotterdam Lombardijen naar station Leiden Centraal
Deze flirt vond plaats op 10 April 2014
Je kwam naast me zitten nadat ik mijn tas, die asociaal op de stoel naast me lag, had weggehaald. Je begon het gesprek door te vragen welke trein je het beste kon nemen om in Leiden te komen, iets waar ik geen antwoord op had. Van het gesprek weet ik vanwege het feit dat vrijwel mijn volledige aandacht gedurende het gesprek op jouw belachelijk mooie ogen gericht was helaas niet alles meer. Wat ik nog weet is dat je net van een sollicitatie af kwam, dat je in Leiden had gestudeerd en nu in Utrecht werkt. Ook liet je subtiel doorschemeren dat je mijn accent niet zo heel mooi vond. De 20 minuten die ik naast je heb gezeten vlogen voorbij. Ik heb van de situatie alleen geen gebruik gemaakt om je naam/nummer te vragen, iets waar ik nu al spijt van heb. Dus als je dit leest en je hebt interesse, neem contact op please!

Oogcontact in de trein van station Haarlem naar station Rotterdam Centraal
Deze flirt vond plaats op 03 Januari 2014
Je stapte in in Leiden, met je mooie jurk en muts. Ik zat een paar bankjes verderop en achter mij zaten een moeder en haar zoontje. Hun gesprek met steeds ongemakkelijker, en op een gegeven moment zaten wij er hartelijk om te lachen. Zij stapten uit in Delft en daar was ik blij om, maar ik vond het jammer dat jij ook uitstapte. Samen nog een keer lachen?

Deze flirt vond plaats op 09 December 2013
Er was oogcontact en oh, wat vond ik jou leuk! Ik stapte in bij Rotterdam centraal en ging tegen over je zitten. Jij keek met je mooie blauwe ogen over je papiertje heen. De hele reis richting Delft keken we af en toe in elkaars ogen. Ik heb in de tussentijd nog mijn bruine, lange lokken losgegooid. Tot mijn verbazing was ook Delft jouw eindstation. We stonden beide op en bleven bij de deur wachten. Er was een Engels sprekende man die naast mij zat en die ook in Delft eruit moest en volgens mij probeerde hij een poging te doen om een gesprek op gang te brengen.
De deuren gingen open en ik glipte voor jou langs daarbij liet ik mijn fietssleuteltje vallen, snel beukte ik en stond daarbij per ongeluk op je schoen. Enige wat ik deed was rood worden en er kwam een 'sorry' uit met mijn schorre stem. Ik had om je telefoonnummer moeten vragen.....

Zou ik weer een keer in je mooie ogen mogen kijken?

Anika

Oogcontact in de trein van station Rotterdam Centraal naar station Den Haag Centraal
Deze flirt vond plaats op 25 Augustus 2013
De trein van 17.32u vanaf Rotterdam cs, meer hoef ik niet te zeggen. Ik stapte uit in delft zuid

Oogcontact in de trein van station Amsterdam Centraal naar station Alkmaar Noord
Deze flirt vond plaats op 10 Juli 2013
We hadden eerst al oogcontact in de tram en daarna bleken we met dezelfde trein de reizen.Jij kwam naast mij zitten en we hadden al snel een leuk gesprek.Ik was naar het theater geweest en jij had met vrienden in Amsterdam afgesproken.We spraken over reizen,Gooische vrouwen,Jeroen van Koningsbrugge,jouw werk(IT bij ING),mijn werk(vliegen).Het voelde heel vertrouwd en ook was er een leuke spanning!Jammer dat we al zo snel bij Assendelft waren,ik had je graag beter willen leren kennen en je nog eens willen zien!
Jij; bril,leuk warrig bruin haar,spijkerbroek,wit shirt,blauw jasje,bruine schoenen,
Ik; halflang lichtbruin haar,groene ogen,lichte spijkerbroek,lichtblauw jasje, beige enkellaarsjes
Ik hoop van jou te horen,X

Oogcontact in de trein van station Almere Centrum naar station Vlissingen
Deze flirt vond plaats op 12 Juli 2013
Je had donker haar met een pet, als ik het goed heb een Adidas vestje aan en een korte broek met teenslippers. Je lachte een paar keer naar me & vond je gelijk een leuke jongen. Ik heb blond haar en was met een getint meisje.

Deze flirt vond plaats op 11 Juli 2013
Ik kwam je tegen op schiedam centrum. Ik denk dat je met je oma liep. Je viel me gelijk op door je mooie uiterlijk. Je paarse haar en je hele stijl zag er erg goed uit. In de trein kwam ik na een halte tegenover je zitten. Ik had een grijze v-hals aan en zat naar muziek te luisteren. We hadden even oogcontact en mijn hart sloeg op hol. Helaas stapte je op delft, samen met je oma uit. We keken elkaar nog even lachend aan en toen was je weg. Hopelijk zie ik je nog een keer! Xx Bas

Oogcontact in de trein van station Amsterdam Centraal naar station Dordrecht
Deze flirt vond plaats op 29 Juni 2013
Jonge dame, Nederlands en Engelstalig, blauwe vans, met ouders en broertje.
Je zwaaide nog voordat je uitstapte...

Oogcontact in de trein van station Schiphol naar station Vlissingen
Deze flirt vond plaats op 17 April 2013
Hoi,

Ik was op schiphol rond 21.37 en ging naar spoor 5-6 want daar kwam de trein richting vlissingen. Die vertrok om 21.47 maar had 10 min vertraging.

Ik vroeg je of je iets voor me wilde checken op je mobiel omdat mijn batterij leeg was.

We moesten dezelfde trein hebben maaar jij stapte in delft uit. In de trein hadden we nog wel oogcontact.

Vond je echt schattig. En je kwam lief over.

Hoop dat je dit leest.

Liefs.

Deze flirt vond plaats op 12 Maart 2013
Ik zat in de hal alleen... Jij een zeer leuk meisje , bruin haar, trainingsbroek , nike air max, stapte in op schiedam en kwam tegenover me zitten, we keken elkaar meerdere keren aan, ook toen ik uitstapte in delft was er nog een mooie blik.. keertje wat eten ?

Oogcontact in de trein van station Zwolle naar station Vlissingen
Deze flirt vond plaats op 26 Januari 2013
je stapte op Amsterdam Cs rond 14.45 in de trein, en kwam diagonaal tegenover me zitten, je vroeg of je me krant kon lezen en had via je telefoon opgezoecht hoe laat ik in Schiedam zou zijn, je ging rond 15.30 de trein uit in Delft, je stond op en zei heel lief nnog doeg tegen me
ik zou graag in contact met je willen komen
06-49928571

Oogcontact in de trein van station Leiden Centraal naar station Vlissingen
Deze flirt vond plaats op 20 Januari 2013
Deze dag zal me bijblijven als "ik, domste op aarde ". Want wat heb ik een fout gemaakt, stapte in bij het station en was de trein zat aardig vol, dus greep ik de eerste beste kans om,te gaan zitten. Een leeg plekje naast een wat forsere mevrouw. En tegenover een mevrouw met blond haar en tegenover mij... T meest mooiste jongedame wat mijn ogen plezierden. Prachtige stralende pretoogjes, gekleurd bruin rodig haar. Verstopt onder een grijs mutsje, een klein leuk schattige mondje,wat haar perfectioneerde. Al had ik de indruk dat ze me een paar keer uitlokte met haar oogjes, kon ik t niet helpen als een dwaas te denken dat ik.haar aanstaarde, dus besloot ik in gedachte me bezig te houden met mijn telefoon(witte). En de drang om haar aan te kijken, om te checken of mijn argwanende denkwijze hopelijk verkeerd was. En ja hoor... Daar keek ze me op aan de mooiste glimlach raakt en verblind mijn zicht tot spraakgebrek aan toe!

wil haar zo graag weer zien dus hoop dat je dit leest, en je je het nog kan herinneren. Zal volgende week zondag exact dezelfde trein nemen op exact dezelfde tijdstip(17.35). Dat weet ik omdat de trein op dat tijdstip vertrok.

Ik zal , indien je niet reageert mijn dit wekelijks herhalen

Oogcontact in de trein van station Amsterdam Bijlmer naar station Uitgeest
Deze flirt vond plaats op 23 Augustus 2012
Jij stapte denk ik in op Amsterdam CS. Het was warm dus je had een zwarte jurk aan. Ik keek je continu aan en soms keek je ook naar mij. Jij was verder blond en stond bij de deuren (omdat het druk was in de trein)..
Ik stapte uit op Krommenie Assendelft en keek je nog 1 keer aan. Jij reed door naar Uitgeest

Oogcontact in de trein van station Den Haag Centraal naar station Rotterdam Centraal
Deze flirt vond plaats op 07 September 2012
Je stapte in de trein in de sprinter van den haag naar Rotterdam. Jij blonde leukerd was er bij delft weer uit. Je keek meteen en had geen drempel mij aan te spreken maar ging ergens anders zitten . Je reageerde op het perron terwijl ik verder moest. Had ik je maar meteen in de trein aangesproken.

Oogcontact in de trein van station Den Haag Hollands Spoor naar station Delft
Deze flirt vond plaats op 09 Juni 2012
de studenten achter ons voelden zich belangrijk. de hete lucht in hun verhalen was genoeg om het de trein van het spoor te tillen en ik had er bij het uitstappen al spijt van dat ik geen gesprek met je had aangeknoopt.

Deze flirt vond plaats op 20 April 2012
's ochtends vroeg ik jou op schiedam station of de metro ook naar Marconiplein ging. Ik vond jou er super leuk uit zien. Heel toevallig kwam ik jou 's avonds weer tegen in de trein van Schiedam naar den haag. In Delft ging jij de trein uit.... Toen je uit stapte baalde ik wel dat ik niet je nummer had gevraagd :) Misschien heb ik mazzel en lees je dit berichtje en neem je contact op met mij. :D

Oogcontact in de trein van station Amsterdam Centraal naar station Vlissingen
Deze flirt vond plaats op 18 Maart 2012
Het was erg grappig hoe jullie tegenover me kwamen te zitten in Leiden. Eerst kwam er een zwerver die geld wilde zoals altijd bij treinen rond Leiden.
Ik zei dat ik 'm de vorige drie keer al geld had gegeven.

Aan de andere kant van het gangpad zat een vrouw te zeiken over Nederlanders en we moesten er allemaal erg om lachen hoewel ze de boel nogal liep te generaliseren.

Maar al snel kwamen we aan bij station Delft en daar moest ik er al uit: "Ooh k*t ik moet er hier uit!"

Ik hoop jullie ooit nog eens te zien, want ik vond het erg grappig zo random tussendoor ;)

Deze flirt vond plaats op 13 Februari 2012
Wij zagen elkaar bij de tramhalte naast station delft en het was bijna 8 uur 's avonds. het regende een beetje en jij had een paraplu vast. Naast ons stonden geloof ik een paar jongens te blowen. Ik vond je meteen leuk en ik kreeg de indruk dat jij mij ook leuk vond toen we elkaar aankeken. Ik stapte uit bij halte diepenbrockstraat en jij bleef nog in de tram zitten. Ik baalde meteen dat ik je nummer niet had gevraagd! Zou graag met je in contact willen komen.

Deze flirt vond plaats op 29 December 2011
IN de trein heb ik je jammer genoeg niet gezien/gesproken. Bij het binnen rijden op station Delft (rond half 6) stond je denk ik achter mij en hoorde je hoe een man zichzelf op een enigszins grappige manier bij mij thuis uitnodigde. Pas onder aan de trap op het station liep je me voorbij, keek je me lachend aan en maakte je een opmerking over deze gedurfde actie. Ik was gelijk verkocht, wat een leuke jongen/man ben jij! Nog een tijdje heb ik achter je gelopen, samen met een vrouw die mij van het station ophaalde. Met een grote tas zag ik je door de Havenstraat, de Hugo de Grootstraat in verdwijnenÖ
Lijkt het jou ook leuk om eens af te spreken?

Deze flirt vond plaats op 21 November 2011
Trein van 16:41 Rotterdam CS naar Amsterdam CS. Op perron zag ik je staan. Jij wijnrode sjaal, donkere jas, grote oorbellen, rode pump achtige schoenen en je haar in een knot. In de dertig schat ik.
Ik verloor je bij het instappen uit het oog maar 'toevallig' kwam je voor mij zitten in de trein. In het (bijna) voorste treinstel. We hebben geen contact gehad maar je bent wel in mijn gedachte blijven hangen.Je stapte uit in Delft. Zou je graag eens willen ontmoeten.

Oogcontact in de trein van station Amsterdam Centraal naar station Delft
Deze flirt vond plaats op 30 Oktober 2011
In de nacht van zaterdag op zondag, de nachttrein van Amsterdam naar Delft van 4:47u. Ik kwam je op het perron al tegen, en meteen zag ik iets in je ogen dat me deed smelten. Helaas te verlegen om je ook aan te spreken. Ik was in victoriaans kostuum: zwarte pandjesjas, groen vest, hoge hoed en wandelstok. Jij met roodblond haar, ik meen blauwe ogen, gezicht wit en blauw geschminkt. Je viel in de trein in slaap, verloor daarbij je kroontje. Dat heb ik je toen terug gegeven, waarvoor je me nadat we allebei waren uitgestapt nog bedankte.

Die kans had ik natuurlijk moeten grijpen om even een gesprek aan te knopen, maar ik liet het heel stom voorbijgaan. Bij deze dus de vraag om dat gesprek alsnog een keer te doen!

Deze flirt vond plaats op 14 September 2011
we hadden een amazing gesprek ,echt durfde niet je mobiel te vragen,waarom moet dat ook altijd dacht ik nog pfff,

Oogcontact in de trein van station Den Haag Hollands Spoor naar station Delft
Deze flirt vond plaats op 24 Juni 2011
Vandaag ergens in de middag, kan me het exacte tijdstip niet herinneren, zat er een jongen tegenover me met een groen Che Guevara shirt, en twee paspoppen (?) bij zich, je maakte veel oogcontact en glimlachte naar mij, waar ik nogal zenuwachtig van werd en dus wegkeek in plaats van terug te lachen !
Ik had een donkerblauwe jas aan, bloemetjes tas en een strik in mijn haren.
We stapten allebei uit in Delft, ik had verwacht dat je daar je move zou maken maar die kwam niet. Ik liep richting de bussen, weet niet in welke richting jij toen precies bent verdwenen ..

Deze flirt vond plaats op 19 Maart 2011
Hee jij daar, civiel ingenieur uit Delft. Je maakte me wakker in de nachttrein waar ik al geruime tijd het land mee doorreisde. Zin om nog eens verder te kletsen?

Oogcontact in de trein van station Rotterdam Centraal naar station Rijswijk
Deze flirt vond plaats op 23 Maart 2011
Weet je nog, die jongen die met z'n meisje hand in hand door de coupe heen liep, (jongen was een Rasta, en meisje echt een bleu jonge meid.
We keken elkaar aan, en jij gaf me een high five...(waarschijnlijk omdat we allebei hetzelfde dachten...;-)

Jij zat in de bank tegenover me, samen met een (vriendin/collega/andere dame), en jullie stapte in Delft uit.

Wil je graag een mailtje sturen, maar weet niets van je.... Mail jij?

Oogcontact in de trein van station Den Haag Hollands Spoor naar station Rotterdam Centraal
Deze flirt vond plaats op 23 December 2010
Gratis cappuccino tussen de sporen op Den Haag HS
'Moet jij ook zo lang wachten?'
'Mijn trein komt er net aan' -en zo was het: je nam je spullen en stapte snel in. Maar je hebt mij toch een wending en een mooie dag bezorgd.
Ik zou je graag nog eens ontmoeten, ook bij niet gratis cappuccino..

Oogcontact in de trein van station Den Haag Centraal naar station Delft Zuid
Deze flirt vond plaats op 04 December 2010
Je zat eerst tegenover me, maar kwam later bij me zitten. We hebben even leuk gekletst en je vertelde me over je werk in het ziekenhuis en dat je in Leiden hebt gestudeerd. Helaas moest ik er in Delft uit, en heb ik je nummer niet gevraagd... Ik hoop dat je dit berichtje ooit zult zien...

Oogcontact in de trein van station Dordrecht naar station Leiden Centraal
Deze flirt vond plaats op 15 November 2010
Mijn trein vanuit Dordrecht bleef erg lang staan op Rotterdam CS. Daar stapte jij in. De trein had vertraging omdat er geen machinist was. Altijd een dankbaar onderwerp ;-) We raakten aan de praat en hebben een uur gepraat over reizen, werk, studie, klassieke muziek en uithuwelijking. Jij studeerde in Delft, maar gaat verhuizen naar Eindhoven om daar verder te studeren. Ik ben net afgestudeerd psycholoog en heb net een nieuwe baan. Ik vond het leuk om je te spreken en het lijkt me leuk om ons gesprek voort te zetten, maar dan een in een gezelligere context dan een vertraagde trein ;-)

Oogcontact in de trein van station Amsterdam Centraal naar station Breda
Deze flirt vond plaats op 09 November 2010
Toen ik binnenkwam in de trein bij Den Haag Laan van NOI zag ik je gelijk zitten bij de deur op de stang. Ik ging bij de deur schuin tegenover je zitten. Je zag er superleuk uit met je zwarte schoenen en jas en donkerblauwe spijkerbroek, druk bezig met je telefoon. Die mooie (volgens mij) bruine ogen verdronk ik in. Na Den Haag HS kwam je recht tegenover mij zitten. Helaas moest je er bij Delft uit en was ik te schijterig om iets te zeggen.