Zoek hier je flirt!
Ga op zoek naar je flirt!
Slider

Flirt, ov-ontmoeting of contact in de trein?

Een leuke flirt of gewoon een gezellig contact gehad in de trein naar station Utrecht?

Zoek hier of degene waar je mee hebt zitten flirten in de trein misschien een oproep heeft geplaatst!
Treinflirt.nl is dé contactsite voor treinreizigers die hun ov ontmoeting of leuke treinreiziger in de trein naar station Utrecht terug willen vinden!

Met meer dan 500 dagelijkse bezoekers zijn wij de grootste contactsite voor treinreizigers in Nederland.

Zoek nu je flirt!

Selecteer een stationsnaam, en ga op zoek naar jouw flirt!

Station:
Zoek je oogcontact uit de trein terug!
Kies je station uit de lijst, waar je je flirt uit het oog verloor.

29 Juni 2018 hadden we oogcontact in de trein van station Vleuten naar station Den Haag Centraal
Op station Woerden verloren we elkaar uit het oog
Jij, mooie slanke donkere dame met een jeans en wit topje.
Ik, sportieve vent met zonnebril en donkere short.
We hadden een paar x oogcontact en je stapte om 9.25 uit op station Woerden.
Contact lijkt mij zeeeer leuk ;)

Op station Woerden verloren we elkaar uit het oog
Jij, mooie donkere slanke dame, met strakke jeans en licht topje ;)
Ik, sportieve guy met de zonnebril en donkere shorts
We hadden zeker een paar x oogcontact ;)
Contact lijkt mj superleuk!!!!

25 Juni 2018 hadden we oogcontact in de trein van station Amsterdam Centraal naar station Woerden
Op station Woerden verloren we elkaar uit het oog
We stapten beide uit op Woerden om op de bus te wachten. Jij iets eerder dan ik. Toen we elkaar zagen lachte je naar me. Met bruine puppyogen keek je me aan toen ik dichtbij je ging zitten. Ik durfde niet goed naast je te gaan zitten. We hadden geregeld oogcontact, maar praten deden we niet. Nog voordat ik de moed had verzameld om je aan te spreken, stapte je de bus in. 123 naar Mijdrecht. Je lachte wederom naar me en zwaaide zelfs toen de bus wegreed.

Waarschijnlijk ging je naar huis, want je was gekleed in pak. Het viel me pas op hoe lang je was toen je opstond. Misschien is dat relatief, omdat ik zelf erg klein ben (1,57). Ik was zelf helemaal gekleed in het zwart en had tassen mee. Ik heb donkerbruine ogen en lang donkerbruin haar.

Voelt vreemd om dit bericht te schrijven, maar wie weet!

20 Juni 2018 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Woerden
Op station Woerden verloren we elkaar uit het oog
Jij was op reis samen met jouw 86-jarige vader, we hadden leuk contact totdat de conductrice kwam om de kaartjes te controleren en ik moest uitstappen.. helaas kon ik daardoor geen gedag tegen je zeggen. Zou graag weer in contact met je komen

22 April 2017 hadden we oogcontact in de trein van station Leiden Centraal naar station Woerden
Je had een tijdschrift de tijd te lezen en daarna de krant trouw en in het blauw gekleed en ik zat tegenover je met een rode sjaal en muziek te luisteren en Same uit gestapt in Woerden

13 Maart 2016 hadden we oogcontact in de trein van station Uitgeest naar station Rotterdam Centraal
Op station Woerden verloren we elkaar uit het oog
Dag mooie dame met je mooie lach en prachtige lippen. Op Zondag 13 maart zat ik met m'n moeder in de sprinter van Uitgeest naar Rotterdam. Op station Amsterdam bijlmer arena maakte de trein een stop van 4 minuten, daar zag ik mijn kans om snel een sigaret op te steken. Toen ik terug kwam had een mevrouw mijn plaats (naast m'n moeder ingenomen) ik ging er maar tegenover zitten. M'n moeder maakte een opmerking dat ik naar rook stonk. Ik schaamde me een beetje en keek om me heen om te kijken of niemand het gehoord had. Op het moment dat ik naar links keek zag ik jou zitten (ik denk met je moeder, maar durf het niet te zeggen want heb eerlijk gezegd niet gekeken, ik zag alleen jou en kon m'n ogen niet van je afhouden). Je was in gesprek met de mevrouw naast je, jullie spraken papiaments soms keek je naar me en lachte je naar me met je mooie lach.Ondanks ik een zonnebril op had en je m'n ogen dus toch niet goed kon zien. Werd ik verlegen en keek maar weg elke keer als je ook naar mij keek. Ook werd ik ongemakkelijk omdat ik het gevoel had dat de vrouw die naast m'n moeder zat me door had. Toch forceerde ik om toch naar je te kijken. Voordat de trein station Woerden naderde pakte ik mn skateboard en de primarktas en liep ik snel naar voren, los van m'n moeder. ik dacht wat ga ik doen schrijf ik snel een briefje en geef ik het aan haar. Maar toen dacht ik ook aan de mevrouw die naast je zat. Ik dacht neeee dit kan echt niet.. De trein stopte op station woerden m'n moeder kwam achter me aan.. Ik kan niet geloven dat ik ben uitgestapt zonder actie te ondernemen maar in deze situatie was het best lastig. Ik baalde zo hard, de hele dag tot aan vandaag zit je in m'n hoofd maar ben bang dat ik je nooit meer ga zien. Ik hoop op een wonder van god, dat je dit leest en contact met me opneemt. Ik wacht het af.. liefs meisje met het skateboard

11 December 2015 hadden we oogcontact in de trein van station Leiden Centraal naar station Utrecht Centraal
Het was druk in de trein. We stonden in een het deel waar de deuren open en dicht gaan. Jij was je zus (denk ik) ophalen van het vliegveld, ze was naar Afrika geweest voor twee weken. Je was samen met haar en nog een andere jongen op weg naar huis en moest in Woerden uitstappen. We hadden veel oogcontact tijdens de reis en bij het uitstappen keek je nog één keer om.

Nu zit je gevangen in mijn hoofd. Graag hoor ik van je 😊

20 Oktober 2015 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Den Haag Centraal
Beste mooie jongedame,

Op station Woerden kwam je teleurgesteld de trap op en ik stond bovenaan. Ik vroeg nog of het met je ging. Je keek me met zo'n lieve blik aan en reageerde ontkennend. We hebben daarna nog heel lang met elkaar staan praten bovenaan de trap. Helaas heb ik toen niet naar je gegevens gevraagd om contact te houden. Mocht je dit bericht lezen en herkennen weet dan dat ik graag met je in contact zou willen komen.

De datum vermeld op het formulier is niet juist immers het gesprek heeft op 10 december 2014 plaatsgevonden maar het formulier accepteert geen oudere datum. Dat was tijdens signaalstoring bij NS op de route Utrecht naar Den Haag. Jij bent terug gegaan naar Gouda om verder met de bus naar Rotterdam te gaan en ik ben van Woerden via Leiden richting Den Haag gegaan.

Je bent of was destijds student en tijdens gesprek bleek dat je dagelijks op de trein van Utrecht - Den Haag vv zit.

Ik zou graag in contact met je willen komen als je dit leest.

09 Augustus 2015 hadden we oogcontact in de trein van station Alphen A/d Rijn naar station Utrecht Centraal
heei mysterieuze jongen,

vandaag zag ik je weer op station Alphen aan den Rijn in de trein naar Utrecht. een paar weken terug kwam ik je al tegen op Woerden en gingen we allebei wel eruit. en de trein naar Amsterdam in. dit keer bleef je zitten in Woerden. ik stapte wel uit.

je bent blond en had toen en nu een korte broek aan en shirt. met oortjes.
vorige keer keek je al mysterieus en lachte je. maar we zeiden niets

jij zat tegenover een meisje die wat liet vallen. ik zat erachter

ben benieuwd of je dit leest en jezelf herkent. benieuwd naar of je een bedoeling had en wat ie eventueel was
groetjes.!

16 Juli 2015 hadden we oogcontact in de trein van station Rotterdam Centraal naar station Uitgeest
Hallo onbekende conductrice,
Bij het instappen op Rotterdam CS stond jij op het perron. Wat een mooie en vriendelijke uitstraling had je, wowww. Je hele optreden maakte indruk op mij. In de trein hebben we enkele woorden gewisseld. Bij het uitstappen in Woerden wenste jij mij een fijne avond. De kans dat jij dit leest zal erg klein zijn maar wie niet waagt..... Ik zou je graag beter leren kennen maar goed, dat is wel duidelijk met zo'n oproep ;-)

21 November 2014 hadden we oogcontact in de trein van station Leiden Centraal naar station Utrecht Centraal
Op station Woerden verloren we elkaar uit het oog
Vanmorgen om 9.24 stopte de trein (van Leiden naar Utrecht) In Woerden.. jij stond daar op het perron en ik in de trein.. We keken elkaar in de ogen en mijn wereld stond even stil.
Jij.. jongen met bril, zwarte skinny jeans, groene jas met zwarte capuchon..
Wie ben jij?
Ik hoor graag van je

26 September 2014 hadden we oogcontact in de trein van station Amsterdam Centraal naar station Woerden
Op station Woerden verloren we elkaar uit het oog
Jij dame met de witte fiets in de sprinter vanuit Amsterdam... keken elkaar iedere keer aan.. je keek nog om.. had wat moeten zeggen.. je stapte uit om ongeveer 18.30

17 Augustus 2014 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Rotterdam Centraal
Ze waren met z'n 2tjes, allebei een best wel dikke trui , ze liepen langs en eerst zei die ene dat ze bang was voor dat gedeelte tussen de treinen in als je die deur open doet, ik mocht niet lachen toen je dat zei , je zag geen lege plaats meer en zei toen tegen je ( ik denk zus ? ) dan maar hele weg staan, toen ben ik naast mijn vader gaan zitten zodat jullie met z'n 2tjes naast elkaar konden zitten die ene meid die bij het raam zat voelde zich niet zo lekker en op een gegeven moment kwam er een oudere vrouw en die vond het ' lekker sociaal'' dat jij je bagage zo in het gangpad had gezet ( wel geniaal btw haha )later kwam de conducteur en moest je je bagage alsnog wegzetten en daarna belde iemand jou ( volgens mij had je daar geen zin in want je ging wel naar huis want je had de sleutels bij je)

#hoopdathetlukt

01 Augustus 2014 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Woerden
Op station Woerden verloren we elkaar uit het oog
Net, vanochtend, jij kwam ook de trein uit, maar je liep een stuk voor mij. Je had een lichte, blauwe spijkerbroek aan met een ontzettend lekker kontje :$. Ook had je mooie blonde haren, in een paardenstaart en een zonnebril op.

Ik een zwarte, met blauw/wit geblokt overhemd aan, een lichtbruine lange broek en grijze schoenen.

18 Juni 2014 hadden we oogcontact in de trein van station Leiden Lammenschans naar station Utrecht Centraal
Op station Woerden verloren we elkaar uit het oog
Je stapte in op Leiden Lammenschans, ik geloof, met een vriendin. Er kwam op het perron nog een dude naar je toe met een foto die hij net gevonden had op de grond. Kon de eigenaar ervan niet meer vinden. Je vriendin stapte bij Alfen of Bodegraven uit. Toen de trein aankwam bij Woerden liep je langs mij. Donkerblauw jasje, witte broek geloof ik, blond golvend haar en prachtige lichtblauwe ogen. Ik hoopte dat je zou uitstappen op Utrecht Centraal.

04 Januari 2014 hadden we oogcontact in de trein van station Leiden Centraal naar station Utrecht Centraal
Je had een groene wollen trui aan.Je was al vroeg aan het werk met papieren

28 Juli 2013 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Leiden Centraal
Hey leukerd!

Ik ging naast je zitten op een stoepje op het perron en las het boek 'de andere weg'. Toen de trein kwam vroeg je netjes of me mij kon helpen opstaan (ik had een rokje aan). Super galant! In de trein hadden we oogcontact en toen ik weg liep dacht ik 'jaa wat ben je leuk!' Zin om een keer koffie te drinken in de trein? Lijkt me leuk.

Groetjes!

20 April 2012 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Leiden Centraal
Op station Woerden verloren we elkaar uit het oog
Beiden zaten we in de trein van 17:25 van Utrecht naar Leiden Centraal. Toen je zag, kon ik je blik niet ontwijken. Ik besloot naast je te gaan zitten (er waren 3 zitplaatsen naast elkaar), maar helaas bleef het daarbij. Terwijl ik uitstapte en richting de trap liep zag ik hoe je oogcontact probeerde te houden. Ik kom graag met je in contact.

22 Juli 2010 hadden we oogcontact in de trein van station Amsterdam Amstel naar station Rotterdam Centraal
Jij - donker haar donkere ogen - had een gesprek met een jongen van rond de dertien, ik - kalend hoofd - zat aan de andere kant van het gangpad met m'n (muziek)oortjes in. Oogcontact voelde als een donderklap bij heldere hemel en bracht me van m'n stuk. Was het wederzijds?

17 Juni 2010 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Gouda
Op station Woerden verloren we elkaar uit het oog
Samen met twee vriendinnen liep ik de trein in. Het was tegen de avond en gelukkig stond de trein er al. Doodop van het shoppen ging ik zitten, met m'n gezicht naar jullie toe. Ik had jullie al gezien, jullie waren met zn drieën. Een gezellig stel, een beetje alternatief.
Terwijl jullie op een bankje op spoor 12a aan het wachten waren schaterde ik de hele coupé bij elkaar.. ik hoop niet dat jullie dat gehoord hebben.
maargoed,
toen de trein wegreed werd ik enthousiast uitgezwaaid, ik ben vrij spontaan van aard, dus ik zwaaide terug. Een tikkeltje over-enthousiast misschien. Want naar hoeveel mensen ik ook gezwaaid heb in mn leven, geen van hen bleef zo goed hangen als jij en vrienden.
het lijkt me leuk jullie eens te spreken (:

08 Maart 2010 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Centraal naar station Leiden Centraal
Op station Woerden verloren we elkaar uit het oog
Het was in de trein naar leiden van 12:25 en we zaten een paar stoelen van elkaar af.
Ik zag je in de ruit en had moeite om m'n ogen van je af te houden. we bleven elkaar aankijken en lachen naar elkaar.
Jij had een soort van dreads in je haar en een witte laptop.
Ik had een muts op en een sik.
Ik stapte uit op station woerden. Toen ik langs je heen liep deed jij nog je oortje uit en zei dag tegen mij. Ik zei dag terug maar was te stom om nog iets anders te zeggen.

08 Februari 2009 hadden we oogcontact in de trein van station Utrecht Terwijde naar station Hoorn
Op station Woerden verloren we elkaar uit het oog
Zondagavond laat. Jij was onderweg naar Hoorn, ik naar Utrecht, vanuit Woerden. Het was niet duidelijk of de trein naar A'dam CS ook naar Hoorn door zou gaan, dus dit vroeg jij aan mij. Een kort gesprekje volgde, maar jouw vertraagde trein kwam er (helaas) al snel aan.

Wie weet lees je dit en kunnen we een keer een drankje doen?

De jongen met het snowboard en de rode tas.

PS. Niet alleen de persoon met wie je belde, om uit te zoeken of de trein door reed naar Hoorn, heeft je harde BOER op de trap gehoord....

01 Augustus 2008 hadden we oogcontact in de trein van station Rotterdam Centraal naar station Alkmaar
Op station Woerden verloren we elkaar uit het oog
Vanaf het moment dat je instapte (op R'dam CS- om 18:50), dacht ik al dat je zat te flirten, verlegen als ik ben twijfelde ik de hele reis..
Je zat lekker te dutten, maar uiteindelijk keek je regelmatig naar mij, pas toen ik uitstapte in Woerden wist ik het zeker en toen was het te laat..
Of niet?

11 Juni 2008 hadden we oogcontact in de trein van station Uitgeest naar station Rotterdam Centraal
Op station Woerden verloren we elkaar uit het oog
Rond Amsterdam (bijlmer) zag ik (jongen, wit overhemd, zwarte jas) jou staan op het station. We hadden gelijk oogcontact, ik was van plan om me tel. nr. te geven zodra ik zou uitstappen. Toen ik aan de telefoon was, stapte jij (vrouw, groene broek, blauw/groen ogen) ineens in Woerden uit. Toen je uit was gestapt keken we elkaar door de ramen lachend aan. Wil je graag nog eens zien!